|
|
|
|---|---|
| Det skulle vara kul om man varje vecka på sidan kunde anordna en omröstning om olika frågor som rör bmw, typ snyggaste modell om nya femman är snygg eller ful o.s.v. Ni som kan det här med websidor, skulle en sådan funktion vara svår att sätta in på sidan? Alltså typ en sådan som finns på b.la aftonbladet tex. Skulle vara kul att se vad bmw frälsta har för uppfattning om olika bmw-frågor. Det blir så svårt att i forumen ha omröstningar. Vad tycker ni? Dum idé eller kul? | |
|
Kul idé! (och ämne för vidare debatter...) ___ BMW CS #5221 |
|
|
bra förslag.. --- Min E30: Länk |
|
|
Det kan vara en kul grej att köra. Hoppas att powercrew har tid och ork med en sån grej. Bra idé ! _________________- Länk Länk |
|
|
Tycker oxå att det va en bra ide, måga andra stora sidor ha ju det, tex. Aftonbladet och Expressen mm. Mvh Jonas Har haft minst 200 bilar på 10år och BMW är klart OUT STANDING!! |
|
|
Håller med, vore skoj =) Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
|
Ett mycket bra förslag. Bobby |
|
|
Lunarstorm har det varje dag =) Hehehe... Näe, men seriöst så tycker jag det låter som ett vettigt förslag, om någon orkar hålla i det. Schnelle fart, Härliche fart. |
|
|
Jag tycker det låter kanon! snyggaste bilen i gallerit vore inte fel! heller Länk |
|
| Javisst! låter finfint :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.