|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
kollad enna: Länk vill ha !!! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! | |
|
skulle ha stått "denna" inte "enna" :-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Bra pris!! eller inte.... :-) |
|
|
Z3c 4 ever!: Vad hindrar dig?:) |
|
|
starre: har en tjej som är dyr i drift, blir inga pengar över till Z1 :-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
pistolas: jag har kollat på priser på Z1 tidigare och i tyskland kommer man över en för runt 23-24000 Euro. Om en Z1 är svensksåld eller inte tycker jag inte spelar roll just i fråga om en sån bil så priset på 285K är lite väl hög. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
är inte så mkt för rariteter, kanske därför jag sågar priset, 150kkr kan den väl vara värd, annars blir det BOXSTER ju :-) |
|
|
hur kan du värlja en dusinvara som Boxter över en bil som i dag finns det bara 2 av i sverige... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
därför att den är ful, slö och ser ut som en gammal Miata. för 285pix vill jag ha lite mer trycka, och "eyecatcher". vem bryr sig om det bara finns 2st i Sverige.. |
|
|
det är inget hopp om dig pistolas. I rest my case ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
BoZton Grodan |
Håller faktiskt med pistolas.... Finns det verkligen bara 2 i sverige?? -Såg en i Hörby på Mårtenssons Bil....visst ...mkt speciell bil ...visst ...men, men, men.... Det är en relativt trist bil förutom de tuffa dörrarna är det inte mkt som gör att den sticker ut. Dåligt detaljarbete, trist interiör a´la japan...inte ett uns av "roadsterfeeling"....något som man däremot finner mängder av i våra små Z3 bilar. Z3 är så nära man kan komma en modern Austin Healy eller Triumph TR-6. Z1 va inget som tilltalade mig...tyvärr , men säkert trevlig på sitt sätt // BoZton |
| Är jag ensam om att tycka dom är fula som stryk, ovsett om det är en klassiker? | |
|
Nej, du är inte ensam saverman. :-) |
|
Mr Hamann |
Det fanns en grön Z1 i Eskilstuna för några år sedan. Snyggare i verkligheten än på bild. // Mr Hamann |
| Mr Hamann: Jo, jag stod bredvid en i ett rödljus under en ambulansutryckning förra sommaren. Första tanken var: "Åh, fan! En Z1!!" Andra tanken "Va, fan? En Z1?". =) | |
|
Det är ju inge vidare tryck i Boxstern heller!!! Z1:an dörrar som sänks ner i karossen är rätt balla, det kanske de borde ha haft på Z4:an också...... /B |
|
Mr Hamann |
saverman: Den jag såg var en snubbe som brukade glida runt i. En gång kom han slappt körande med en benet utanför! Han hade dörren nedfälld. // Mr Hamann |
|
Ryyyys. Miata var ordet. Två bilar är fler än en.. |
|
|
finns ca. 15 i sverige står det i anonnsen ( fler en ett dussin ) jeremy clarksons fru har en, som han totalsågade vid ett test fisherman |
|
|
Mr Hamann, han som hade den är polare till Farsan. Det var ägaren till finska Hembageriet som hade den då, vet inte om han har den kvar. Han skröt en hel del om att den gick som fan:"Malmköping-Eskilstuna på 8minuter......" Vi får väl testa med våra nästan dubbelt så starka M-bilar ngn dag..... /B |
|
| Duger den inte år Clarkson i konkurans med Elise och S2000 duger den inte åt mig ;) Är det verkligen någon som tycker att den är snygg? Verkar som det finns många nostalgiker på forumet :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.