|
|
|
|---|---|
|
Har en extremt snålutrustad E46 -99 utan färddator. Är det någon som vet om det går att koppla in en yttertemp-mätare? | |
|
En extern kan du ju alltid montera, men hur kul ser det ut egentligen? Att integrera tempmätare med en färddator som inte finns verkar vara en svår och dyr historia däremot. Länk Länk |
|
|
Extern är ju helt uteslutet. Krångligt att stoppa in färddator? |
|
|
Någon har nämnt att det ska funka med att byta blinkersspak, dvs där knappen till "BC" sitter och att bilarna är förberedda för "datorn" har jag precis läst (jag sökte inlägg) ;). Dock har ingen bekräftat detta ännu.. Länk Länk |
|
|
När var detta inlägg eller hur sökte du? Hade varit skitbra om de hade gått att efterinstallera färddator. |
|
|
Finns som "kompletteringssats" hos BMW. Kostar ca 1500kr. Monteringstid enligt BMW: ca 1,5 tim. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
sök "färddator" och välj 3-serien, sen är det bara att leta. Men, som jag så har ingen bekräftat att det verkligen funkar. Prova annars att maila Johan här på forumet (johan@autopower.se) tror jag är adressen !? Han har en 318 som han sa att han skulle byta ut denna på. Länk Länk |
|
|
Tack för hjälpen killar. Skall se var jag hittar en billig en samt installationsanvisningar Mvh Arne |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.