|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Ska göra inspektion 1 på bilen + att jag ska byta bromsvätskan. BMW skulle ha 4500-5000 för det så jag ringde runt till andra verkstäder Någon som har erfarenheter av några av dessa verkstäder? Sjölin & Hadström 3000 G.W Engineering 1800-2000 Vikarby Bilservice 2500-2700 Per Larsson Bil & motorteknik 3500 Scütt Bilservice 4068 Rådmansbil <3200 Jürgen Weise Racing 2000 | |
|
Nej, men Per Larsson fick mycket beröm i gamla ris/ros avdelningen som fanns här förut. Apropå, vad har han för telnr? Snart dags för mig med. //Magnus |
|
|
Per Larsson har tel nr. 711 06 87 på Länk finns det många telefon nummer till olika bil mekaniker, ifall du behöver ha till någon annan |
|
|
Tack för det! //Magnus |
|
|
Kan rekomedndera Jürgen Weise Racing. Väldigt duktig. //Peter Länk |
|
|
Jag servar min 530 hos GW Engeneering och har bara positivt att säga om dom. Både bra priser och bra utförda jobb, brukar oxå vara lätt att få tid. //Anders |
|
|
Hej, ngn som har telefonnummer till Jurgen Weise Racing och G.W Engineering? Dags att serva bilen. |
|
|
Jag brukar laga bilen hos Per på bil & motorteknik. Alltid ett trevligt bemötande och dom brukar göra ett bra jobb. Fick tom gratis lånebil under tiden. Det enda dom ville var att jag skulle slå i en skvätt soppa innan jag lämnade tillbaka den. |
|
|
Rådmansbil är bra! Där servar jag min bil... =) Mycket bra service... Mvh Tobias |
|
|
Skulle också vilja ha numrena till Jurgen Weise Racing och G.W Engineering. Tacksam för hjälp. |
|
|
Hej igen! Jag undrar vilka av Service-ställena som Marcus nämnde som är Auktoriserade. Som ni vet så servar jag hos Rådmans. Är de Auktoriserade??? Mvh Tobbe |
|
|
Finns bara följande auktoriserade i Sthlm: BMW, Solna (+Tyresö för Plåt) Henry Melin, Danderyd Bilcentralen, Bredäng och Nacka Borgs Bil, Vällingby Blombergs, Lidingö |
|
|
Enligt senast utåvan av telefonkatalogen, Sthlm's-delen. G.W Engineering: 08-659 55 20, 070-559 55 20 Weise Racing hittar jag inte... Prova Nummerupplysningen! |
|
|
Henry Melin e mycket bra. Det är inte vikten som är för tung, det är du som är för svag. |
|
swemho |
Marcus, i gröndal ligger det en liten jäkla verkstad som gör service på alla bilmärken, kolla med den |
|
Kan varmt rekommendera motordepån i veddesta. Snabboch bra service med mycket trevligt bemötande. 08-7600031 /Marcus |
|
| Vill bara slå ett slag för "min" BMW-verkstd ute i Västerort. Ligger lite avigt till men Bromma Bil & Motor är supertrevliga, billiga och no bullshit. Rekkomenderas! | |
|
Lämnade in bilen hos Blombergs förra måndagen, kanon jobb. Alla som jobbar där är delägare i firman och ingen är under 30 med kepsen bakofram, dvs "gubbarna" har varit med ett tag. Det finns inga problem, bara ännu ej funna lösningar! Nisse |
|
|
Mina bilar har varit hos vikarby de senaste tio åren. Tidigare var han auktoriserad men inte längre, för dyrt med alla apparater. När man hämtar bilen efter service så går han igenom vad som är på gång men ändå inte behöver bytas ännu. Jag är verkligen kanon nöjd med honom. Han håller priserna nere genom att ha firman i sitt garage hemma. inget dåligt garage kan tilläggas... Tror att han jobbade på Solna innan han öppnade eget. Jag hittade honom genom en kompis som köpte Beg BMW av en BMW återförsäljare som rekommenderade Vikarby. Automat är bekvämt |
|
|
Bil&Motorteknik får numer göra de flesta av mina verkstadsjobb, klockrena med bara ett fel, de stänger för semster på fredag:) Asken |
|
|
Håller med Asken ;) /Birgitta |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.