|
|
|
|---|---|
|
Finns Z3M cab med helsvart inredning? MVH.Jörgen second place is the first looser!!! | |
|
Japp, jag har det i min. Tjejen vägrade att acceptera en bicolor inredning så det vara bara att leta......Personligen föredrar jag det också, även om det kan vara snyggt med bicolor också /B |
|
BoZton Grodan |
Kan mkt väl förstå fg talares tjej. En del färgkombinationer är en aning "tyska", det finns dock en svart/ grå variant som är ganska sällsynt som hyffsat diskret. Däremot är jag otroligt avundsjuk på de som har M-stolar eller Cupe-stolar. Mina stolar är helgröna...inte så fagert det heller...men man vänjer sig. // BoZton Grodan |
|
Mmmm.. svart inredning.. Letade själv i nästan ett halvår efter precis den jag ville ha. Titansilver utan taklucka, med helsvart inredning.. Kromdetaljerna gör sig perfekt och dessutom ser det så där perfekt diskret och gediget ut.. I vinter blir det nog lite skinnvård tror jag. Vet någon förresten om det finns något medel som återställer den där matta färgen på stolar etc? Är inte så sugen på blankt skinn.. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
mbolo: Vi köpte en flaska med BMW:s eget läderrengöringsmedel i somras, någon slags dubbelverkande historia som rengör och smörjer in på samma gång. Resultatet blev mycket bra, men det luktar hästsadel (!) i två-tre dagar efter att man applicerat det. Därefter kommer den där härliga skinndoften tillbaka. Rekommenderas! /Masten "En BMW går aldrig sönder - den kan bara tillfälligt upphöra att fungera" |
|
|
Vill minnas att Asken rekomnderade detta medel varmt. Det är nog dags att jag gör sånt oxå... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Hej Har helsvart skinn i en Z3 M-roadster. Om jag har förstått det rätt så är det bara BMW "individual" som har annat än bicolor inredning. /Fredrik |
|
| Lädervård: Länk | |
|
jonasjonas: tackar. ibland ser man inte bilvårdsidan för alla trådar [gammalt bmw ordspråk] M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
Jag har också helsvart skinnklädsel i min M Roadster! 19" :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.