|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
|
Många brukar komma utan förvarning. Men försök att sammanställa hela programmet för dagen och skriv ett nytt "snyggt o städat" inlägg med 100% färdiga intruktioner så kommer nog folk nappa lite mer :) /Manray/ |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
d tänkte jag göra...först kan vi kolla i den här tråden lite intresset sen skriva en fin;) Projekt trippel xXx i gång. |
| Kommer gärna, frågan är bara hur mycket planer man ska lägga upp så här tidigt på säsongen. Kom gärna med något datum och plats, så kan man väl fila på vad man ska hitta på under tiden man väntar på att kalendern ska räkna av veckorna fram till mötet... | |
\\\M 325i ZENDER/// |
jag tänkte fixa en städat tråd snart..fast datumet e bokat... har till och med fixat ev en sponsor som kan hjälpa till med lite priser;) snart öppnar dom sidan mm...kan säga att vi bmw ägare kommer att bli glada:) Projekt trippel xXx i gång. |
| Kommer gärna! Är ny i detta forum, vem skall man anmäla sig till? | |
\\\M 325i ZENDER/// |
Knuffar upp den lite så folk inte glömmer;) --- Projekt trippel xXx i gång. |
Mr Hamann |
Glömmer inte... // Mr Hamann |
|
Är inte Juni lite väl långt borta? April låter bättre...=) Ny bild 18 Jan- Länk |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
klart april låter bättre;) men tyvärr har alla inte framme sommar bilarn. --- Projekt trippel xXx i gång. |
rallyante |
Låter intressant. tar nog med mig någon kompis & åker ner till storstaden en sväng :) MVH/ Andreas |
\\\M 325i ZENDER/// |
solen lyser å jag börja längta stort nuuu!!:) lyfter lite så flera ser å hakar på... --- Projekt trippel xXx i gång. |
\\\M 325i ZENDER/// |
Lite nyheter...Har en kompis som är gti medlem och han frågade om vi kunde ha en träff tillsammans dvs VW med(mot)BMW... Sen kör man en tävling,lr rättare sagt priser.för flest bilar,tokstylade bilen,årets tyska,publikens favo mfl... jag visste inte vad jag skulle säga så jag frågar er ska vi köra en med dom lr själva? kan va kul att piska VW gänget.... vad säger ni? --- Projekt trippel xXx i gång. |
|
Tycker inte att vi borde blanda in andra bil märken fast dom oxså är Tyskar, det blir roligare med enbart Bmw /s |
|
| Blanda in Skodafamiljen, en bastard! No thanks! | |
|
Player: Bra då är vi flera som är på samma sida nä en renodlad träff enbart för Munchen bilar/Tack |
|
|
Annars kan man lika gärna köpa Bilsport eller besöka Vallåkra om man ska blanda in flera bilmärken... /Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
STEPHAN: Fin bil Grattis Upp med den i galleriet eller skicka ett mejl med info och bilder/s |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
yes sa till honom igår att vi kör själva... ps stephan mkt fin bil. mvh --- Projekt trippel xXx i gång. |
|
M325i Zender: Tack, har inte sett den själv ännu :) M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
Mr Hamann |
Blir mötet vid Brostugan? // Mr Hamann |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.