|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
Mr Hamann |
Att gliiida genom huvudstaden låter nice! Kul när det är mycket folk vid McDonalds Sveavägen på kvällarna. En stooor plats för lite lek vore också kul, fast då gärna när det är lite ljusare. Tjockt program! Detta blir nog en heldag/kväll! :) // Mr Hamann |
| det låter kul, jag åker nog ner från Gävle, hoppas det blir bra väder. | |
|
Mr Hamann: Man får faktiskt bara köra i 110kmh på motorvägen....... ;) När jag åkte i 250 med taket nerfällt en gång så rensade bilen ur alla halstabletts-papper automatiskt. Lyxig finess, undrar om det är standard utrustning.......... /B |
|
|
Beppo: Lysande med självstädande bil! undrar om man upplever samma effekt på coupen om man öppnar bakluckan? Väntar vi till efter kl 21 så stänger väl COOP vid bromma = jätte parkering, med 3 utfarter vid ovälkommet besök ;-) Sen har vi en industriraka mitt i Bromma ind. (Ulvsunda) utanför HE. Men frågan är om det kan ses som provocerande eller om vi får med oss dem på lite race???? /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
ang race tycker jag att vi kan ev ta upp d då när alla e där...först ska vi träffas å snacka om våra fina bilar:) sen glida i stan mm.. Projekt trippel xXx i gång. |
|
Låter kul det här, men jag har nog inte nått att sätta emot när det gäller race! Däremot är den 100% original! :) /Manray/ |
|
|
Race är ju bara för de som vill och som inte bryr sig om svenska regler för framförande av motorfordon. Givetvis ska vi träffas och spana in våra bilar, fika och ha det trevligt, dra någon repa på stan osv. Jag vet bara att intresset ofta finns för lite sportigare körning också, men som du säger, det kan vi prata om på plats. Sen ska det raceas så är det väl roligare om man parar ihop sig med någon jämnstark, en M3 CSL mot en 315 från 1980 är väl knappast ett kul race att se, ja det ska vara för ytterligheten då! /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
tjena Richard. anledningen till att jag e lite mot rej är för att jag tänker på säkerheten...har varit/kört mkt så jag vet att mkt kan gå fel.för att nån ska ordna race krävs d "crew"som gör att säkerheten höjs till maximalt.(både för publik å dom som kör). Men som sagt när folk e på plats kan vi kolla. Projekt trippel xXx i gång. |
\\\M 325i ZENDER/// |
oooj såg att jag skrev lite för fort:) Projekt trippel xXx i gång. |
\\\M 325i ZENDER/// |
tappa alla suget för att jag skrev d om rejs lr? Projekt trippel xXx i gång. |
Mr Hamann |
Race eller glida, jag gör bägge så jag är på, på allt! ;) // Mr Hamann |
|
M 325 Zender: Nej då jag har inte ledsnat, jag har bara varit borta med jobbet ett par dagar. Jag håller med Mr Hamann, glida eller racea spelar ingen roll, det roligaste är ju ändå att träffas (....eller!? nja det är i alla fall roligt). Jag är på även utan race! /Richard |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
låter kanon bra...hoppas att flera haka på under våran "lilla"träff... Projekt trippel xXx i gång. |
|
låter mycke trevligt det är många svängar vad vi ska göra men bara att se massa fina bilar en dag och kanske glida lite i stan räcker bra för mig.... ....kommer definitivt |
|
Mr Hamann |
Hade ni flera liknande träffar förra året eller blev det en STOR? Hur många bilar var det på träffen/träffarna förra året? // Mr Hamann |
|
Runt 20-40 bilar väl beroende på träff.. Nån som kan rätta mig? Ny bild 18 Jan- Länk |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
stämmer bra...hoppas på ännu fler.Tycker alla som har en bmw borde dyka upp å visa sej(sen kan d vara kul att ha en (bild)person fram för sej än nick namn här på forumet) |
\\\M 325i ZENDER/// |
dax att börja leta efter ny feta fälgar snart då:)man vill ju inte bli sämt på träffen...=) |
|
Jag kommer med el utan bmwn.=) Ny bild 18 Jan- Länk |
|
Mr Hamann |
Nog måste de bli fler än 20-30 bilar??? Det är ju ingen Z-träff utan nu får väl varenda BMW-nisse komma. Är inte intresset större än så då? // Mr Hamann |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.