|
|
|
|---|---|
|
I London i Januari: Länk Dålig timing: stängt! | |
|
Sälger de "gamla" bilar eller är det som museum? Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Det var ett "museum" vad man kunde tyda av ett stängt dörr... De understryker att man som ägare av en beganad McLaren kan få den ombyggd preciss som man vill: "McLaren Cars Customer Care Division can build a car to original standards, and to a customers exact specifications, from an existing car." Otrolig bil! |
|
|
Gick förbi där i somras, ligger på Park Lane där Aston (snygg Vanquish hade de där), Lexus, Jaguar, BMW och de andra exklusiva har sina showrooms. F1:an skall de ha 1 miljon USD...billigt idag när dollarn står i 7SEK :-) mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
...kan även meddela att bilen som är på bilden är den enda de har där inne att visa. De öppnar nog bara för dig om du kan rabbla ditt schweiziska bankkonto nr i porttelefonen :-) mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
Har gått förbi där många gånger, underbar bil! |
|
| Ja... den är ju inte helt fel... jag har aldrig varit i England... detta är ju en anledning till att åka dit :) | |
|
Enligt registreringsskylten ser det ut att vara XP5, dvs den sista prototypen som jag har för mig ägs av McLaren själva. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| Fömodligen den mest kopletta supersportbil som byggts. F1:an. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.