AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.170

Erfarenheter Kneippbadens bil i Norrköping?

AndreasG
Nån som har några erfarenheter? Jag tycker att dom har ganska bra kundservice men är lite svåra att komma i kontakt med över telefon.
Jag har skaffat mig kanon kontakt med BMW i Norrköping.
Speciellt med Teknikern, Thomas...
Har du problem, ring direkt till honom på 011-282672 (hälsa ifrån mig)..................

"BMW make the world faster"
sv
334
svenne540
Bmw 540ia -94
bmw i norrköping är bra!! kunnigt folk som jobbar där! sen är dom juh inte billigast eller så! men bra är dom.......
wa
2.348
wadel
E39 520i 1998
E38 728ia 1998
E36 316i 1993
Jag tycker också att bmw i norrköping är bra , de är lite svåra att få tag i via telefon annars är de kanon.
ungefär 100 gånger bättre än bmw i göteborg.

Arguing on the internet is like Special Olympics - Even if You win You´re still RETARDED !
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Har också goda erfarenheter av deras verkstad.
St
130
Stefan T
M135i -13
Jag har bara goda erfarenheter av Kneippbadens Bil i samband med bilköp. Trevligt bemötande och relativt kunniga. Dock har jag fått uppfattningen att de ger ganska dåliga inbytespriser.
Prata med B10Alpina här på forumet, han jobbar på kneippbadensbil.

Mvh
Ola Thomasson
BMWCS 5502
Stefan T:Dåliga inbytespriser hos Kneippbaden??Nja...För många år (96/97)sen när man far bytte in sin Saab 9000 -88 så var det just Kneippbadens som betalade bäst,där fick han ca 55" för den medan han som lägst blev erbjuden ca 30".På den tiden sålde de Peugot dock,vet inte om de sålde BMW redan då...

"Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de"
St
130
Stefan T
M135i -13
Dawwe:

Det är som sagt den uppfattning jag fått. Dessutom tror att de flesta här är mer intresserade av inbytespriser på BMW än Saab.

BMW:n i mitt fall var dock kanske inte helt lättsåld vilket såklart påverkade priset. Jag fick nästan en känsla av att de inte ville ta emot den vilket jag tyckte var dåligt eftersom de sålt den. Kanske var det en engångsföreteelse..?
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Förutom surgubben i kundmottagningen är dom helt OK. Verkmästaren, Tomas, är väldigt trevlig och tillmötesgående.
//Marin
Visst såldes BMW även då av Kneippbadens..
Även idag så säljes Peugote av samma äger som till BMW.
Fast idag så är det separata byggnader för varje märke.
Och det här med telefon har jag hört av fler.. lite tråkigt att det ska behöva vara så..
Tyvärr finns ingen växel på Kneippbadens utan alla har olika nummer.. lite jobbigt för kunderna som kanske bara vet om 2 nummer.
Det är service och försäljning som kunderna ringer till vanligtvis.

Försäljning: 011-282660-66
Reservdelar & Service: 011-282670-79
Länk om ni vill gå in på deras hemsida.

Kolla även in BMW:s första showroom i Sverige.
Kneippbadens var först,, utan ekonomisk hjälp av BMW Sverige.

Micke
Länk
Showroom:
Länk

Micke
Länk
Bilder från Showroom,, kanske bättre länk!
Länk

Micke
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.