|
|
|
|---|---|
|
Hejsan!! skulle vara tacksam om någon kunde hjälpa mig med ett problem som jag stött på. det började med att batteriet tog slut eftersom jag haft den avställd under en längre tid. sisst jag låste bilen så använde jag fjärrlåsningen och sedan när jag skulle titta till bilen en dag så var batteriet slut och jag kunde inte öppna bilen med fjälllåsningen så jag var tvungen att låsa upp i dörren för att sedan kunna komma åt batteriet. Sedan när jag kopplat in batteriet när det blivit fulladdat så går larmet. och det går inte att stänga av det med fjärrnyckeln. vad skall jag göra? vad har jag gjort för fel? kan fjärrnykeln blivit avkodad? (det är ett orginallarm) väldigt tacksam för hjälp... | |
| Mycket möjligt att nyckeln behöver initieras igen mot givaren! detta görs enklas på en aukt verkstad och kostar 125:- vet inte hur det är på E34 men i E39-ans instruktionsbok står det hur man gör själv- docck va jag tvungen att lämna in E34 för att få jobbet gjort. problemet var dock att öglan på dörren hade slitits ned så larmet utlöses ständigt | |
|
jo tack... men hur gör jag för att få larmet att fungera igen.. nykeln vet jag hur man "kodar" igen. |
|
|
kan man koda nykeln när larmet är igång?! |
|
|
Se min sida nedan för mer info om originallarmet. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.