|
|
|
|---|---|
|
Hej, Någon med E32:a (min är en -93:a) i Gbg som skulle kunna tänka sig att låta mig prova deras moduler? Har ett irriterande elfel som jag tror kan sitta just där, men känns onödigt att springa och köpa bägge två om nu det kanske är en av dem eller kanske inte. Mycket tacksam om det finns någon vänlig själ som ställer upp på det. Mvh, Peter | |
|
Gör en diagnos på BMW i stället så får du svar. Ingen lånar väl ut dyra el-moduler på vinst och förlust. Bosse J. BMW CS 185 |
|
|
iaf. inte med tanke på att de kan gå sönder om felet sitter nära modulen men ej I . Vid liknande fel har jag köpt en armada delaar på skroten öppet köp och sedan llämnat tillbaka , enl. överenskommelse , det jag ej behövde. skroten får då sina delars funktion verifierade/testade. Arguing on the internet is like Special Olympics - Even if You win You´re still RETARDED ! |
|
| Det resonemanget köper jag, men skadar inte att fråga... ;-) | |
Ras.mus |
Vilken E32 har du? Jag har nog båda boxarna liggandes och de kan du få för en 500ing om du vill. De är till en 735ia. Du kan ju maila mig reservdelsnumrena som står på om du är intresserad så kan jag kolla om det är rätt. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.