AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
694

Bilder på kommande 4-serie coupé

Ser mycket bra ut tycker jag:
Länk

/Wille
Ser grymt snygg ut. Någon som vet när den kommer?
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Verkar lovande !
ps
399
ps
9-5 2.0t Biopower -05
Vill minnas att jag läst att den ska vara aktuell framåt 2005, fast mitt minne är inte vad det borde vara alltid så jag kan ha fel.
Ser ut som 2 x dubbla utblås... en M4 månne? Fast den verkar sakna M-gälarna. Är det en photo shop-editerad bild kanske :-)

___
Lorem ipsum dolor sit amet ..."
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Den nya M3:an med andra ord? Nästa generation 3-serie skulle väl vara "Limoversion", alltså alla jämna serier skulle vara cab eller coupe ?
Anders : Exemplaret på bilden är ju en coupé, dvs. jämn siffra alltså M4?! :-)

___
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Ja, jag menade ju det. Alltså dagens M3:a skulle ju heta M4:a i nästa generationen... Ja, du hajar.. :)
Aldric
Miaouw .... :D

Undrar däremot om det kommer en M-variant av nya 3:an? Alltså en 4-dörrarars motsv M5:an. Det blir ju lite mycket M-modeller då :-)

___
haimaul
Precis - jämna serier är kupémodeller på "föregående" udda serie - 6-serien bygger på 5-serien, 4-serien på 3-serien osv. Brittiska Autocar hade en stor artikel om detta i november. M-versioner ska finnas på alla serier, liksom CSL...

Intressant med en eventuell 2-serie i det perspektivet - liten, lätt, snabb och kanske inte så värst dyr.

Och i andra änden kan man fundera på om det blir en ny 8-serie någon gång? Värsta jättekupén i så fall...

Why pamper life's complexities
When the leather runs smooth on the passenger seat
och njurarna har åter igen hämtats från Nissan...
Det var det snyggaste jag sett på länge, förutom frugan förstås.
Det där är ingen officiell bild, utan ett photoshopmontage, om än ett ovanligt välgjort sådant.

Mvh,
Kalle
_____

Länk
fan, har BMw fått ett överskott med pengar, csl av varje modell =)

eller är det sista rycket nu?
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Pistolas har en snygg fru, antar jag :-)

Jag tycker designspråket verkar hämtat från Aston Martin... vilket inte är helt fel nivå heller.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.