|
|
|
|---|---|
|
Ser mycket bra ut tycker jag: Länk /Wille | |
| Ser grymt snygg ut. Någon som vet när den kommer? | |
| Verkar lovande ! | |
| Vill minnas att jag läst att den ska vara aktuell framåt 2005, fast mitt minne är inte vad det borde vara alltid så jag kan ha fel. | |
|
Ser ut som 2 x dubbla utblås... en M4 månne? Fast den verkar sakna M-gälarna. Är det en photo shop-editerad bild kanske :-) ___ Lorem ipsum dolor sit amet ..." |
|
|
Den nya M3:an med andra ord? Nästa generation 3-serie skulle väl vara "Limoversion", alltså alla jämna serier skulle vara cab eller coupe ? |
|
|
Anders : Exemplaret på bilden är ju en coupé, dvs. jämn siffra alltså M4?! :-) ___ Lorem ipsum dolor sit amet ..." |
|
|
Ja, jag menade ju det. Alltså dagens M3:a skulle ju heta M4:a i nästa generationen... Ja, du hajar.. :) |
|
Aldric |
Miaouw .... :D |
|
Undrar däremot om det kommer en M-variant av nya 3:an? Alltså en 4-dörrarars motsv M5:an. Det blir ju lite mycket M-modeller då :-) ___ Lorem ipsum dolor sit amet ..." |
|
haimaul |
Precis - jämna serier är kupémodeller på "föregående" udda serie - 6-serien bygger på 5-serien, 4-serien på 3-serien osv. Brittiska Autocar hade en stor artikel om detta i november. M-versioner ska finnas på alla serier, liksom CSL... Intressant med en eventuell 2-serie i det perspektivet - liten, lätt, snabb och kanske inte så värst dyr. Och i andra änden kan man fundera på om det blir en ny 8-serie någon gång? Värsta jättekupén i så fall... Why pamper life's complexities When the leather runs smooth on the passenger seat |
| och njurarna har åter igen hämtats från Nissan... | |
| Det var det snyggaste jag sett på länge, förutom frugan förstås. | |
|
Det där är ingen officiell bild, utan ett photoshopmontage, om än ett ovanligt välgjort sådant. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
fan, har BMw fått ett överskott med pengar, csl av varje modell =) eller är det sista rycket nu? |
|
|
Pistolas har en snygg fru, antar jag :-) Jag tycker designspråket verkar hämtat från Aston Martin... vilket inte är helt fel nivå heller. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.