|
|
|
|---|---|
|
Hejsan Jag har buisness stereon med cd-växlare, finns det nån möjlighet att koppla in en extern ljudkälla (t.ex. dator) till den, vet att det skall gå med en fm-modulator, men går det utan. Jag har inte TV/Navi. | |
|
Kolla på www.connects2.com dom har diverse roliga adaptrar till bl.a. BMW ( Svensk ÅF: Sony) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Kan bara meddela att Sony, som skall vara ÅF Sverigr för connects2.com 's grjor inte kan leverera dom... Blir att beställ från utlandet |
|
|
Märkligt, min kom från Sony ihop med min CD växlare... ja ja maila connects2.com och hör vad dom säger i värsta fall får dom väl skicka det från UK, det är ju rätt smidigt inom EU ju ( kolla även www.sonicinside.com) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Ja, jag skall göra det .... jag pratade med brl och dom så det iallfall ... hur fungaerar den exakt? ... är man tvungen att ha en "tyst" cd skiva i?... eller? hmm |
|
|
Det är väl skilnad på BRL och Sony *LOL* maila Sony i Sverige först om dom låter frågande maila connects2 Som jag fattade det "låtsas" boxen vara en CD växlare på nåt vis, men jag vet ju att en del som t.ex. Stout har byggt om sin navi till line in, han kanske kan fylla i lite luckor?? Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Det jag gjorde var att tjuvkoppla genom att bryta line-in kopplingen mot bandspelaren och kopplade in ett par kablar med en minitele-kontakt. Så nu när jag vill lyssna från en extern källa, kopplar jag lätt in den och väljer "Tape" på BMW-stereon. På så sätt så är den externa enheten integrerad i systemet (reagerar och mutas på t ex inkommande telefonsamtal). | |
|
Stout: det är en idé, måste erkänna att bandspelaren inte används allt för mycket *ler* ... men du måste ha ett band i då va? |
|
| Ja, jag har satt in en kassett utan band i som ständigt finns där. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.