|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Men trotts att AC & H är så fruktansvärt duktiga så var det Digi-tec som plockade ur 400 hk ur en s50 3,2 sug motor.... ;o) Z MMM Coupe |
|
| När M3 motoreerna börja paja till höger och vänster slutade AC Schnitzer att jobba på detta. De vill inte ens sälja en toppfartspärrsborttagning pga av order från BMW. | |
|
Smaken är ju verkligen som baken i denna fråga. Jag tycker att båda företagen har fina grejer (allt som oftast) Exempel till e46:an så gillar jag Schnitzers takvinge bättre än hamans, men jag gillar Hamans "läpp" mer än schnitzers, så där kan man älta hela tiden och ganska ofta... Tycker det är bra att alla inte tycker lika, för då hade detta forum vart för jävla tråkigt rent ut sagt!!! |
|
|
George.K en kille med smak ;) P.S Har både Hamannläppen och AC/S takvingen Mvh, Robban |
|
|
Men den är ju bara så brutal HamannLäppen, SJUKT! Vad kostar en sån? |
|
|
Det beror sig på vem som köper den ;) Tror den kostar 8.000 - 9.000kr ny... Mvh, Robban |
|
|
AC-Schnitzers racing-breed-stuk är skönast och stilrenast tycker jag :-) Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
8-9000 tusen säger du? Jag har sett priser för 4-6000 tusen, är det samma grejer? |
|
|
Länk Den ska nog bytas mot en i kolfiber framöver... Mvh, Robban |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.