AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
688

m5 prisrasförfrågan

Bronze
Vad ska man tro om bilarnas skick o dyl. egentligen?
Senast idag kom det in en m5-92 för 45000:-! o uner den finns en o princip identisk fast med mkt mer mil för 80000:-!
Lite väl stort spann för o vara bra bilar båda två eller?

O för det andra håller väl m5:or rätt bra överlag?

Den för 45 e nog ingen pärla ;) Men det finns ju en del att fixa på den trots allt. Men är bilen i bra skick o fungerar bra så e det ju ett riktigt klipp. Värt att kolla upp helt klart.. Pris o skick brukar gå hand i hand, men inte alltid .

M-POWER!

Länk
Min bil :) Den går klockrent men jag har varken tid enner plats att ha den kvar och inte pengar att lämna in den för felsökning av elfelet heller så nu får nån göra ett klipp.

Mvh
John
Kan dock ändå meddela att det ringt ett helt gäng glada stockholmare som vill att jag skall köra upp bilen till dom och så betalar dom 35.. haha sicka människor.
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Ser inte ut att vara original sidoblinkers. Inte särskilt snyggt. Har man otur och ska byta till original kan man få byta framskärmarna. För det såg inte snyggt ut, liknande Volvo 740-blinkers. Elfel är inte heller roligt att brottas med, kan bli rätt så dyrt. Svårt att avgöra om det är ett klipp tills man vet hur mycket det går på att fixa bilen, alltså lösa elfelet.

//Schnitzer

Gemini__
Sitter tejp på blinkersen, därav det konstiga utseendet. =)

Mvh:
Thomas

Länk
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Gemini__: Det är ju inte så snyggt heller :)

//Schnitzer

Nej dom blinkersarna är inge snygga. Enkelt att byta dock.
Bilen är såld på 4 timmar idag så nu finns plats att köpa E36.

Mvh
John
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.