|
|
|
|---|---|
|
Köpte den här bilen igår, under just vad "panelen" tycker är rätt pris. 740ia 94 (e32) granitsilver 23000 mil import 99 en ägare i sverige Servicebok stämplad i sverige, inget från tyskland 2x airbag ASC T grå tygklädsel 3x rollo manuella stolar immoblizer stora klima kyler bra stora datorn träinlägg högglans lackerade med intarsiainlägg Bavaria orginalstereo med cd-växlare samt den vanliga e32 utrustningen, en snikbil med andra ord. Helt oskruvad i fint skick, en liten rostfläck som man lätt tar bort på bakluckan mellan skyltbelysningen (syns ej) Sommar hjul på org alu, v-hjul på plåt med orginalkapsel. Hel och fin allt fungerar utan cd-växlaren. Vad tror ni??? BMW CS #5139 | |
|
55' Mvh Janne. |
|
|
50' +-5' //Marin |
|
|
40-55 KSEK /Simon |
|
| Inte under 45, inte över 55. :) | |
nicke72 |
är de den bilen som var utannonserad för 39 papp? |
735 |
JL: Vilken mätarställning har bilen vid första servicen?? 5 år i tyskland...... Kan ju ha gått en del, men e bilen fin så kring 45´, den saknar ju dessvärre schinnet.... |
|
Den hade gått 18000 mil när den kom till sverige 99. Skulle själv vilja ha mellan 45-50k om jag skulle sälja den men det skall jag inte, den går som en dröm, har nu kört alla olika modeller av e32 och måste säga att denna 740 är den e32 som är mest underbar att köra av alla jag har kört. BMW CS #5139 |
|
|
Jaha J.L....Vad gav du för den nu då? Blev det under 40' eller? Har man sagt A får man säga B också ;) Mvh Janne. |
|
|
Janne: B säger man först då man sålt bilen har min vise far sagt åt mig Fikaträff i Umeå 7:e feb. Be there Länk |
|
|
glömde förstås ;) Fikaträff i Umeå 7:e feb. Be there Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.