|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är det ngn som lyckats entusiastförsäkra sin M Coupe? var? Pris? Txs | |
|
Försökte glatt men milantalet/ år blev begränsningen som gjorde det svårt.. Men vänta några år tills människor inser dess riktiga värde och sköter dem som entusiaster så.. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
ok, men så du menar att om man reggar den med tillräckligt få mil så gå det eller? typ mindre än 500 eller nåt? |
|
|
Kriteriet är väl att den inte körs mer än XXX antal mil per år vad jag kommer ihåg. Ville ju få njuta av min lite mer än så, varför det föll på det.. har för mig att det låg någonstans i närheten av 150 mil/ år men det varierar säker mellan olika bolag.. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
Jag har min M3 e30 entusiastförsäkrad hos LF. Max 500 mil/år. Den ska stå i garage, du måste ha en annan bruksbil mm. De tar inte vilka bilar som helst, tydligen inte M3 e30 längre... |
|
|
Min var entusiast försäkrad hos förra ägaren. Han hade just LF max 500 mil annan bruksbil, brandsläckare, märkta rutor. Kom dock ihåg att i en entusiast försäkring ingår ej motorförsäkring.... Därför har jag min ej entusiastförsäkrad. /Peter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.