|
|
|
|---|---|
|
jag håller på o turbo konvertera min 535a o vill veta nu innan man går vidare i bygget hur mkt tål 535 kopplingen ? har läst nånstans att bildelsimporten sålde 240 mm tryck platta o med original lamell skulle tåla 520 NM, men när jag kikat på deras hemsida så hittade jag endast kopplingsatser till 535 o inget mer (är det orginal koppling som tål 520 Nm ? ) Kör: Opel calibra Turbo Bmw 520i | |
|
Den tryckplattan du pratar om finns med i min katalog men den är ett eller två år gammal så den kannske inte stämmer ritigt, vet ej om dom har allt som finns i katalogen på hemsidan heller. Men enligt katalogen kostar den 1200- 1300:-. Livet är ingenting för amatörer... |
|
|
Priset på den hade stigit till 2500-2600kr för 520nm tryckplattan och nej det är inte orginal 535 den är kraftigare. mvh Kristian |
|
|
Dom har även en sachs som pallar 627NM men den kostar runt 5 lök tror jag men den fin... Sen kan du även köra me B7:ans tryckplatta men den kostar nästan 5 lök den med på bmw... /Daniel |
|
|
ok tack för info, få nog ta o ringa till dom o kolla om dom har den kvar o vad är dags priset på tryck plattan. lamellen har jag tänkt att sätta på sinter puckar på, så den bli lite hållbarare :) Mvh zacka Kör: Opel calibra Turbo Bmw 520i |
|
| Kan garantera att deras 627Nm tryckplatta kan du köra med orginallamell. Då blir de ju lite mer körbart i stan, Kanske billigare lamell ?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.