|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har en Bmw m3 -93 som har blivit hundbiten (!) i framskärmen av grannens hund. Känner någon till en BRA billackerare i Sthlms trakten?? det bör tilläggas att jag är VÄLDIGT petig med resultatet, vill verkligen inte ha några nyansskillnader. Pris spelar mindre roll då det är försäkringsbolaget som betalar. //Tampe | |
Buspelle |
Frittes Billack på Lidingö är duktiga. Gör lackjobben åt Blombergs som är aukt BMW. |
| A2 i gustavsberg e otroligt duktiga. Ingen risk för att bli besviken. Mvh leo | |
|
Tack för tipsen! Ringde till Frittes Billack men dom samarbetade inte med trygghansa, så de sket sig direkt. Någon annan som har erfarenhet av A2 i gustavsberg??? eller någon annan bra billackerare? //Tampe |
|
|
Tjena Tampe! Sollentuna Billackering AB strax norr om Stockholm är RIKTIGT bra. De håller till på Norra Kolonnvägen i Sollentuna i närheten av tidningstryckeriet. De är auktoriserade MB- och Jaguarlackerare och har hand om alla deras fraktskador. De är inte billigast, men som du säger så är ju inte försäkringsbolaget heller fattigast. Huruvida de samarbetar med Trygg Hansa vet jag inte. Hur som helst rekommenderar jag dem varmt! Svara gärna här och berätta om du är nöjd med jobbet om det blir något av!! MVH // Micke |
|
|
Tjena! Jag har redan fått lackjobbet gjort, de va en firma i älta som heter Stensö Billackering som gjorde det, resultatet blev helt okej! har inte så mkt att jämföra med då jag aldrig lämnat bort något för lack tidigare, men ja tror dom gjorde ett bra jobb, Tack för tippset iaf, får ta och prova det stället nästa gång! //Tampe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.