|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag undrar hur man får bort baksätet i en 735:a (elstyrt) för att komma åt batteriet. Hur gör man för att få upp all info från färddatorn på displayen i kombiinstrumentet? Nu visas endast den valda maxhastigheten. Ovanstående frågor finner jag tyvärr inga svar på i Instrboken. Tack /Lugn | |
|
Sätet: Länk Länk Färddatorn: Tryck på blinkersspaken, i riktning in mot rattstången. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Tack, Erik! Beskrivningen angående baksätet var ju minst sagt utförlig. Problemet med färddatorn är att den enda infon jag får upp mha blinkersspaken är den valda maxhastigheten. Normalt sett ska man ju kunna blädra sig igenom uppgifterna. Läste i instrboken hur man kan begränsa urvalet av uppgifter som ska visas i fönstret, dock inte hur man gör för att få tillgång till alla. Kan tilläggas att bilen varit strömlös för inte så länge sedan. //Lugn |
|
|
Håll inne blinkersspaken och välj funktionerna du vill se: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Tack igen! Fungerar oklanderligt. Mycket trevligt forum det här! /Lugn |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.