|
|
|
|---|---|
|
Jag är intresserad att trimma min 328 från 1999 års modell. Turbo eller kompressor, vet någon vart man kan vända sig till, någon seriös trimningsfirma som kan fixa allt? Peter | |
|
peter kan tapeter: Välkommen till denna enimenta site:)) Har du läst reportaget om ESS? Länk |
|
|
TACK Starre, jag hade dock önskat någon firma i sverige, vet du någon mer firma? Peter |
|
| prova med Turbocenter..... | |
|
Länk Mvh |
|
|
www.stylingkompaniet.com har även kompressor och turbokitt. har ej handlat av dem, men de verkar väll seriösa. Mvh /uffe |
|
|
Färdig monteringssats för BMW 328, utan montering: A1072 BMW 328i 24V 193/265hk E36/M52 Al-block 95-99 ........48750:- Den stora skillnaden i princip är att grenröret är färdigsvetsat... Annars kan du ju fråga om nån här på forumet är villig att svetsa ihop ett grenrör, finns flera som gör det till vettig peng (6-8000?), och då borde en byggsats för 323/325 funka för en 328, men ring först till Länk och hör med dem om det funkar... B1010 BMW 323i, 325i ........14900:- Antagligen finns det också nån här på forumet som kan göra allt mot betalning, men räkna med 15´ för materialet + 20-30´ för montering... Mvh |
|
Bmw ludde |
Satsa på kompressor isället, mycket smidigare att plocka bort då de e dags för besiktning, du får en underbar motor, gik-turbo i alla ära, men satans va dyra de är ! Mvh Ludde Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.