|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag har många gånger tänkt att eftersom detta är en sådant extremt trevlig site med ett formum vars vänlighet och kamrat anda saknar motstycke enligt min mening så skulle det vara kul med en ny "katalog/forum" för att kunna disskutera lite övriga saker såsom till exempel resor, motorsport, sport, väder och vind :) samt allt annat kul som finns att disskutera kring. Jag tycker givetvis att tyngden fortfarande ska ligga på BMW och allt vad det innebär men skulle som sagt vara kul med lite breddning... Någon som håller med om detta? Bra?, dåligt?, /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." | |
Bmw ludde |
Är inte detta ett sånt ? " allmänt om bil och trafik " Mvh Ludde Länk |
|
detta rör bara om bil och trafik, det skulle vara riktigt skoj med ett OT-forum. dom har ju såna forum t.ex. hos Alfa-power, MB Scandinavia o NA (samtliga svenska) å de fungerar bra. det är egentligen bara hos italienarna dom kastar pajer på varann :) "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
|
-BeeMWe-: Eftersom jag anser att det över lag är mycket mer trevliga människor på detta forum så tror jag inte att ett OT-forum skulle leda till något oseriöst här, och eftersom att dom flesta (förmodligen i princip alla) som är aktiva på detta forum gillar BMW så slipper vi dom riskokarfrälsta:))) Eftersom att vi här på Autopower har ett så väll strukturerat forum (tack autopower-crew) så tror jag även av denna anledning att det inte skulle vara några bekymmer med en "OT-del" på autopowers forum. Övrigt: Ser att det är ca 100 personer som tittat på tråden men att endast 3 har postat svar ni andra tycker väll också någonting i denna frågan? :D /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Andersson: Håller med dig helt! Ett väder och vind forum vore trevligt. Gillar människorna här väldigt mycket och skulle gärna vilja lära känna dem ännnu bättre. Mvh Kristian |
|
|
AutoPower killarna har mer än en gång klargjort att någon OT avdelning inte kommer att bli till. Personligen så tror inte jag heller att det skulle gynna det BMW relaterade på något vis med ett OT forum. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Instämmer med BeeMWe och Greenberg, vi klarar oss fint utan ett OT-forum. OT-forum lockar oseriöst folk, och är OT-ROLIGT svårt att moderera. För min del räcker det fint med detta "Allmänt"-forum. För ett tag sedan var det dock på tapeten att det skulle finnas en AutoPower-chat här på sidan, vilket för mig vore optimalt. En chat är för övrigt lättare att sköta, och så är det väl så att de som driver sidan inte kan bli juridiskt ansvariga för det som skrivs där? Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.