|
|
|
|---|---|
|
Kapa fjädrar eller köpa sänkningssats. Vad tycker ni ? Ska man vara bonnig och hämta vinkelslipen eller ska man kosta på den 20 årige e30 ca: 1300kr ? | |
|
med risk för att få springa gatlopp... Kasta in prillan under läppen, klappa kärringen i röven och gå ut i garaget med vinkelslipen... :-) Jag vill bara visa en alternativ bild av scenariot. |
|
| Vad säger besiktningen om jag sänker den, relativt mycketca: 45mm | |
|
Ingenting sålänge inte fjädrarna ligger lösa. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
| Vilket är svårt att få till i bak på e30, då lär du kapa, värma och böja fjädern med gasen. Den är nämligen koniskt formad i bak. | |
| T-gul BMW: Fin färg du har på din BMW! :-) | |
| Tackar tackar, du har också det ser jag. | |
| fäst fjädern med en liten slangklämma så den sitter fast | |
|
"Vilket är svårt att få till i bak på e30, då lär du kapa, värma och böja fjädern med gasen. Den är nämligen koniskt formad i bak. " Är detta något som gäller även e36:an? Jag har lite funderingar på att "bosch-sänka" bilen lite, även om det inte är helt rätt väg att gå. Nåt måste ju göras; den är ju hög som ett hus original, och med en studentekonomi så är det inte lätt att ha råd med en riktig sänkningssats. |
|
|
Japp så är det Beemer_Me_Up |
|
| funderar oxå på det......bakfjädrarna har ändå gått av ett varv i botten o de funkar fint | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.