AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.948

BMW 323ci vs 316ti compacten, skämtar icke

Sida 3 av 3
Lädret är härligt!
Jag tog Xenon, men en bekant med 330 Touring säger att hans ljus icke-xenon är riktigt bra! Kanske läge för ett nytt subject i forumet?
Jag tog inget paket för jag ville inte ha larmet(!)

Mulle
Soton
Ville du inte ha larmet?
Utveckla dina tankegångar.
Funderade också att ta en utan komf. paketet men säljaren var inte pigg på det alls...
Man skulle valt bort det bara för att jävlas.
Tycker lampan på spegeln är ful! (nu låter jag väll som Jonas Gardell, men den sitter ju faktiskt rakt framför ögonen).

Dessutom har bilen startspärr ändå. Om någon vill in kan jag inte stoppa dom iallafall. (Fast jag slipper iochförsig självrisken på en del bolag, tror jag)

Och som grädde på moset parkerar jag i garage, och där spelar det nog ingen roll om man har larm eller inte.

Jag vill minnas att vinsten med komfortpaketet var ungefär kostnaden för larmet, så där föll anledningen att köpa det.

Konstigt att säljaren inte gillade det. Ska väll inte spela honom någon roll.

Mulle
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
"Är du seriös?
Vad är det?

Mulle"

Handtaget på koffertluckan är oftast lackerad i karossens färg. På snikmodellerna är den olackad...

Kromdetaljer gör sig snygga mot svart eller silver metallic.

Kjell T
Soton
Skulle vilja ha E46 cabbens bakluckehandtag...
Soton
Har samma tanke. Inget larm i världen stoppar en proffstjuv som bestämt sig det är ju bara att bärga bort bilen. Hände min kära 325i -87 1990.
Har också garage och går larmet så bryr sig absolut ingen...
Soton
Trist att inte BMW tror det...

I was born on olymphus to my father of soul. Raised by the women/demons tamed to reigh the...
The spell your under, will slowly rob you of your virgin soul..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.