AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
700

Styling till V12 monstret?

YX
34
YXDer
E34 M5 -94
Hallå BMW lovers...

Har lågnt gågna planer på att sälja min älskade 325:a för att skaffa ett monster me V12:a, ja pratar givetvis om 750i.

Nu har ja letat runt och försökt hitta nån bra sida me styling till E32:an, dock utan resultat.

Nu undrar jag om någon sitter och klämmer på en bra URL till någon sådan sida, med bilder. Helst på svenska, dock inte ett måste. (Realcar har, men dom har inga bilder)

Hej YXDer jag har också försökt leta lte till min 750 men det verkar inte finnas så mycket som till 3 o 5 ser men ja har beställt skitcoola lysen på Länk i klarglas med ringar hähä sen gorde ja ögonlock till orginallyserna men det tyckte dom inte blev så fantastiskt men ja tycker de blev helt ok gillar du dem så kan du få dem av mig Länk Länk sen hörde ja idag att det var en 7ser (e32) som körde i stan (växjö) med klarglas bak ska nog leta rätt på han o fråga var han fick dem ifrån. Motor piffade ja upp en hel del o tog bort all JÄVLA lack de sprutar på när bilen är ny innan Länk efter Länk

mvh matte

bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
Hur får man lättast bort den otäcka lacken?
YX
34
YXDer
E34 M5 -94
Dom ögonlocken vill ja gärna ha...
Kolla din mejl... =)

jagtog en stålborste gick kannon även på plastdet ja dränkte ner hela motorn med disel och blåste rent med tryckluft löser olja o annat gojs kannon. motortvätt för 40-60kr flaskan finns det ingen anledning till att handla om man inte har ont om groggvirke då förståss hähä (jag hade insugen borta) glöm inte att proppa i trasor i insugningshålen innan du börgar härja

mvh matte

glöm inte returen till soppan om du tar bort det. det sitter under insugen. den glömde jag.... köppte en slang i stället himla jobb att skruva bort o dit dom...hejsvejs

mvh matte

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.