|
|
|
|---|---|
nicke72 |
Hejsan! vad tror ni om denna bmw,n är de nån som varit och provkört den? jag har tänkt åka ner å titta på den så de skulle vara roligt om någon annnan vet nått om den tycker priset verkar vara bra om den nu fungerar som den ska. tacksam för svar Mvh länk Länk |
|
Hej! Trist att den var obesiktad. Om t.ex avgasvärdena skulle bli föremål för ombesiktning så kan det bli dyrt...Ännu dyrare om du inte har mek kunskaper..Tyvärr. Har inte varit och kollat upp den, men om en 750i kostar 22' så börjar iaf jag se lite "ringande varningsklockor" runt en sådan vagn... Försök att få den besiktigad innan ev. köp. Iofs så tror jag ägaren vill ha "lite" mer för vagnen efter en lyckad bes. :) Mvh Janne. |
|
|
Håller med tidigare: kör en sväng till ASB och inhämta ev. "arbetsorder" för varför lägger man inte 300:- på en bes. som skulle göra att bilen är mera lättsåld är ju en intrikant fråga för säljaren att svara på...... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
nicke72 |
Hej! jo de är sant man kanske kan fråga honom om man får köra in den på en drive-in bes, innan man bestämmer sig för ett köp, är ju lite konstigt att man vill sälga den obes, tycker jag iallafall. Mvh |
| Inte alls konstigt, om den inte går igenom besiktningen vill säga!? | |
nicke72 |
ingen som vart å kollat å provkört denna bil? Mvh |
| Be dem besikta den först. Klarar den det är det väl bara att slå till! Den verkar ju ganska fin o priset är lågt. Hade jag gjort! | |
nicke72 |
Hej ursäkta att jag tjatar men finns de ingen här på forumet som varit och tittat på bilen? jag ska åka ner å titta på den så de skulle vara bra om någon sett på den så jag vet om de är lönt att köpa den eller ej. Mvh |
nicke72 |
Hallo där ute!!!! ingen som vart å kollat på den Tacksam för svar. Mvh |
-BeeMWe- |
Tydligen inte, åk och kolla själv? |
nicke72 |
Nä de verkar inte ha vart nån å kollat märkligt den är ju hyffsat billig om den är ok. Mvh |
|
Åk och kolla på den då!? |
|
nicke72 |
Ska göra de. |
nicke72 |
Han släpper den för 18000kr å de ska inte vara så mkt att göra innan bes (enligt han) ska ner på fredag å titta ev,köpa den. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.