|
|
|
|---|---|
|
Köpte en Bmw 325: 87 idag. Den är ju ett objekt,men jag är nöjd med köpet! Då har man ju lite frågor om "pärlan" 1.Bilen har spoilerpaket.sportratt & sportstolar...är det M-paket?? I så fall,hur vet man om det är stort eller litet M-paket? 2.Bilen har inga bromsar...pedalen går i botten,men bromsvätska finns i behållaren?...nån som har förslag på vad detta kan vara? Det är väl bromsarna jag ska fixa först,sedan får vi se vad som händer.. Tacksam för svar! | |
|
Det låter som att det skulle vara bromscylindern, dåliga tätningar. Dvs oljan trycks förbi dem och det finns ingen bromsverkan. Det kan även vara luft i systemet, testa med att lufta ordentligt först. Gratulerar till ett helt rätt bilval, mycket nöje! |
|
|
Det va det jag misstänkte också,ska meka nästa helg & se vad som händer... Ingen som vet om något om M-paket??? Har alla 325:or ABS som standard? |
|
| Alla svensksålda 325or hade ABS... | |
-BeeMWe- |
Det lilla m-paketet hade spoiler på bakluckan, inget annat. Låter som du har stora paketet. Men det ska vara m-knopp då har jag för mig, åsså andra dämpare. |
-BeeMWe- |
Inget annat i plaststyling dvs |
|
Längst ner på denna sida står det lite om M-Technic till E30. Länk Mvh, Erik - BMW CS #05162 Min bil: Länk |
|
| M-technic paketet är det nog på bilen..... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.