|
|
|
|---|---|
| Funderar på att köpa en 540 -97. Den har kasett + cd-vxl. Är det en väldigt avancerad procedur att byta till cd (och behålla växlaren så klart). Kan ju tillägga att bilen även har tv+navi samt multiratt | |
|
Jag köper gärna din tv alltså hela kittet förutom cd växlaren så kan du köpa dig en CD spelare. Föresten kan man sätta dit navi,tv i en som inte har det orginal. jag har multiratt och kasset. |
|
|
Birger: tyvärr har du den varianten är det CD växlaren som gäller om du vill behålla navi och ev. TV (Navi innebär inte alltid TV btw..) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Jag är så jävla less på att sök och skriv sen, Vad är det för attetyd, kan du inte svara på han/hons fråga eller har inget att komma så kan man vara tyst istället. En gång sökte förgäves efter en jävla pryl som gjorde att motorn fick övertryck och det fanns inte en enda jävla inlägg om det (tomgångsluft hastighet/massa kontrollerare som sitter på en 318iS -93. och så vips så är det någon som skriver, leta först och sedan skriv. _ då var jag tvungen att skriva tra åt helvete. |
|
|
LO528: Gasar-Magnus har det som sin signatur, dvs. det kommer med i alla inlägg han skriver. Du behöver alltså inte ta det så personligt som du uppenbarligen gjorde nu... /Masten "En BMW går aldrig sönder - den kan bara tillfälligt upphöra att fungera" |
|
|
LO: ta och tagga ner med testosteronet va?? Jag besvarade vad Birger frågade om ( till skillnad från dig som bara blev köp kåt på en beg navi...) så vem hade nåt att kommamed?? Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.