|
|
|
|---|---|
|
Ska lätta svänghjulet på min M535:a, och undrar om någon vet ungefär hur mycket jag kan ta med tanke på att det ska bli en gatbil? Vill inte att den ska bli för svårkörd men lite gör inget. Länk Mvh Tjäder | |
|
Undrar lika dant :-) och om det finns "färdiga" svänghjul att köpa. (Ursäkta om jag använde din tråd lite Mathias.. men skulle precis fråga samma sak då jag beställt hårdare koppling) --------------------------------------------------------- Mvh Peter Mvh Peter Hemsida: Länk noble_regards@hotmail.com |
|
|
Länk Om man inte själv vill svarva. Någonstanns såg jag ritning på hur man ska/bör ta på ett m10 svänghjul...återkommer med det (om jag hittar det) |
|
| sidan där den låg är nerlagd :-( | |
|
Är det denna som ni söker ? Länk Mvh /Peter |
|
|
Länk är länken till sidan den låg på... |
|
|
Ska kolla runt lite, kan återkomma om jag får reda på nåt matnyttigt. Ska byta motor nästa vinter, så jag vill inte lägga för mycket pengar på detta, därför är det inte aktuellt med alu- svänghjul... Länk Mvh Tjäder |
|
|
Glömde bort att Anders har den ritningen på sin sida...Tackar Peter!! men Alu svänghjul är aldrig fel ;-) Tänk på att $ står lågt nu.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.