|
|
|
|---|---|
|
Hänvisar till ett tidigare inlägg! Tydligen finns det intresse på lokal nivå för en träff, till en början! Som jag uppfattat det hela känns det som att "man" orkar att ta sig ca 10mil för att träffas, snacka lite skit, köra en runda och äta någonting gott, har jag rätt uppfattning!? Vi har ju ett par skåningar, några från Halland och ett par stycken från Jönköpingstrakten osv osv, Vart skulle kunna bli ett lämpligt ställe att samlas på...Inte för att vara dum, men faktiskt så känns min hemort himla central i dena frågan..Växjö..... Håller ni med? Jag har som sagt en kompis till i Växjöområdet som kör Z, ska vi två ta tag i detta med en träff?.....Så den blir av när man fått på sina sommarsulor och värmen börjar att komma...Skymtade solen idag :) Några invändningar, sprid ryktet till alla som har en Z3, Roadster som Coupè! Vore jäkligt trevligt! Vore ett e-mail bra till..... t ex mig som intresseanmälan? Så ska jag och Marcus fixa ihop någonting kul o trevligt!? Isf....min e-mail är.... fredrik.hjelmberg@tgskrivab.com 19" :-) | |
modano |
jag kommer ! så fort det blivit lite varmare i alla fall! |
|
Ordnar du en träff med datum efter jag startat upp min bil så kommer jag garanterat. På en träff i Karlskrona diskuterade vi just detta, om det inte fanns folk i en ort ungefär mitt mellan, Karlskrona, Laholm, Jönköping. Just då kom vi inte på att vi kände någon. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
Dufvis |
Intressant! Återkommer i mail till dig Fredrik! Hellre en förutfattad mening än ingen åsikt alls..... |
|
Låter väldigt NIIICE!!! växjö låter fint me.... |
|
|
Ville bara uppmärksamma oss Z-ägare som kanske mest hänger här i Z-forumet att även hålla utkik i forumet för träffar och sammankomster. Närmast är det väl 24/4 i Växjö och sedan 1/5 i Stockholm. Vi i Jönköping tänkte ansluta till en motorträff på Tabergs topp den 26/5. Z4 Maria har lagt ut lite info i en tråd i det forumet. Då det är en onsdag kan vi väl inte räkna med alltför långväga gäster men det vore mycket trevligt om "alla" inom en tiomilsradie med Z kunde komma iaf ;) Det finns även planer på en "större" Z-träff i augusti här i Jönköping! Låt nu inte detta bli en anledning att inte komma den 26/5 :) Ge gärna Maria en hint om du tänkt komma i tråden hon skrivit i. Detta för att främst boka upp uppställningsplatser på Tabergs topp. PS En sökning på "Taberg" och/eller "Jönköping" i forumet "BMW-träffar och sammankomster" leder dig rätt :) DS |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.