|
|
|
|---|---|
|
... som extra bil! Känner någon till en fin E34 M5 90-92:a? | |
|
tja! vadå extra bil??? en m5:a ska man väl inte ha som extra bil, jag vet inte vad du menar med extrabil, men den kräver ju lite omvårdnad (pengar) och är ju inget att slita och slänga med. It´s better to burn out, than to fade away!!!!! |
|
|
beror på vad du betalar!!! The One And Only "BMW" |
|
|
nån som har en fin M3 CSL som jag kan ha och köra halm med till mina kor???? ///M3 |
|
|
Precis som det står extra bil. Lånar min tjejs BMW idag men kommer att köra Jaguar till vardags men vill ha en M5 att köra till jobbet med. Priset är inte det allra viktigaste utan skicket är mer viktigt, självklart tänker jag inte betala överpris! Det jag tänkte på var om någon provat några av de M5:or som är till salu i Sverige. |
|
|
Dessa verkar vara påkostade... Länk Länk |
|
|
rob, ingen av de bilarna är E34! Mvh Abbe Länk |
|
|
Jag vet men det är inget överpris iaf =) Förhoppningsvis är de inte sönderkörda heller! Mvh |
|
|
rob, han sökte ju en E34 M5 - inte E28 M535 |
|
|
Jag vet men det är inget överpris iaf =) Förhoppningsvis är de inte sönderkörda heller! Mvh |
|
|
rob>> vad har det med saken att göra? Tycker du det e ok och relevant om jag lägger in en länk på en "fin" Suzuki Alto eller?? |
|
|
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Trodde att det var OK att visa på andra liknande BMW´s... Ta det lugnt. |
|
Gemini__ |
rob_t_j72: Beror på vad du menar med liknande BMW´s, alla som har ett "M" i sin beteckning kanske =) Förstod inte heller hur du kunde göra en koppling mellan en E28 M535:a och en E34 M5 i just denna tråd. Ha´re gött! Mvh: Thomas Länk |
| Hörni det var trevligt att ni var vidsynta! | |
|
Är jag på rätt spår? Länk Mvh |
|
Gemini__ |
Härligt! Nu börjar det likna ngt! ;-) Länk |
| Mkt fin m5a har du Gemini! men är den högerstyrd?! :) | |
Gemini__ |
Man tackar! Trevligt att höra att den faller dig i smaken. Nixpix, inte högerstyrd. Du får nog kika en gång till på bilderna =) Ha´re gött! Mvh: Thomas Länk |
| Hehe tänkte väll.. såg precis ut som det på en av bilderna! :) Hoppas man får se dig här i stan nu i sommar, Västerås alltså. | |
Gemini__ |
Ahh, för tusan. Händer titt som tätt att man dyker upp i V-ås. Även denna sommar. Har du några bilder på din skönhet da? Mvh: Thomas Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.