AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
893

En luttrad BMW-fantast, läs på hans sida

Länk
wa
2.348
wadel
E39 520i 1998
E38 728ia 1998
E36 316i 1993
om vad ? den där sidan är ju från stenåldern ?

Arguing on the internet is like Special Olympics - Even if You win You´re still RETARDED !
Wadel killen har lagt 2 inlägg så var lite ödmjuk, alla vet inte att den sidan är stenåldern kanske..

Jag tyckte den var en smula intressant även om den var gammal..

Johan S
Chassinummer:3527066
www.bimmer.nu Länk
sidan för Bmwtokar!
Möjligt att sidan är från stenåldern men förmodligen är artiklarna på hans sida lika aktuella inom vissa områden. Detta var bara ett incitament till att det finns en vardag här oxå. Jag är väldigt imponerad av den bil jag kör idag (min 2:a bil, tyvärr) jag kör hellre den än min tråkiga V70. Jag ser fram emot att ta mig an de olika projekt för att se till att min BMW är i gott skick. Jag botaniserar överallt för insupa kunskap............. Tack för det!
ja
135
jawen
BMW 750 -90 AL
Stå på Dig YOKO, kunskap är ovärderligt.

Wadel ödmjukhet är dygd, alla kan inte allt från födsel'n
Arguing== argumentera?! Retarted = Rainman el.liknande
Låt oss höja nivån.......
I all välmening, gillar inslag av alla dess slag. Trots nyinvigd i detta detta forum....
Bo
565
Bosse J.
327-41, Drömbil, såld -17
1600 GT-68, såld -14
2000 Touring -73 såld -13
2002 Baur Cabrio såld -14
330 XiA -01 Frubil
X1, E84 Vinterbil
330 d,-07, Vardagsbilen
325iA Cab -94, Sommarbil
320 i, -90, Sommarbil
X1,E84 -14 Vardagsbil
Grabbar,
ni får väl i alla fall hålla med om att det som beskrivs på den aktuella länken är korrekt och därmed viktig information. Och, någonstans måste man ju börja inlärningen, lämpligen på en modell som man har , idetta fall YOKO's 730.
Jag hoppas YOKO får glädje av bilen och nytta och nöje av Listan och Forum samt att Besserwissrar tänker efter före.....
Tycker Bosse J.
Garnterat äldst på Listan och Forum
Chassinummer 87577! Äkta.

Bosse J.
BMW CS 185
wa
2.348
wadel
E39 520i 1998
E38 728ia 1998
E36 316i 1993
Jag menar att länken varit på tapeten så många gånger att den är omöjlig att missa om man använder sökfunktionen.
Visst är sidans innehåll bra , men den verkar inte uppdateras värst ofta.
Finns massor sidor som är likvärdiga och handlar om mektips , ett flertal är även bättre och mer väldetaljerade.

Arguing on the internet is like Special Olympics - Even if You win You´re still RETARDED !
wadel har rätt i att den inte uppdateras men det är förmodligen för att han har avyttrat den och köpt en i 5-serien. unde Misc. Text kommer "destruction"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.