|
|
|
|---|---|
|
Hej alla glada! Har en fråga om gsm-telefonen som finns i vissa E39:or. Det ska tydligen finnas kort idag som drivs med antingen 3 eller 5 volt, och jag tror det är 3V i dagens mobiltelefoner. Tror vidare att det ska vara ett 5V i BMWtfnen. Kontaktade Bilsalongen och de kunde på rak arm inte säga vad som gällde utan hänvisade till manualen. Denna har jag lusläst utan resultat... Jag kan vara HELT ute o simma nu, är ingen expert på de här, utan vill bara få telefonf-n att fungera. Erhöll mitt tvillingkort idag, och innan de skickade det till mig poängterade jag för dem att det skulle vara ett 5V (utan att egentligen veta om detta stämde.. :)). Hursomhelst, det står bara "kontrollera kortet" GAAAAH! Testade även att tillfälligt montera in mitt lilla kort i min mobil i det större "höljet" för de mindre korten, men samma sak där. HJÄÄÄÄLP mig att reda ut detta... Thx gocreate | |
|
Gör du en sökning på just detta fenomen så lovar jag att du har läsning hella natten...*S* Grund tipsen är två (vad jag förstå, finns säkert mer i alla tidigare trådar i ämnet..): som sagts: 3 resp 5 V kort samt om man använder kortläsaren bak eller fram Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Thx Gasar-Magnus Ibland är man lite ivrig och glömmer bort att söka först i forumet... Träffarna jag fick hjälpte mig, förde in kortet i enheten i bagageluckan istället, och nu funkar det!!! Ha det gött, gocreate |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.