|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har en M5 E34, går kanon, har lagt i en fläskig sterio och slutsteg och bas! Problemet är att batteriet blir tomt om bilen står i ca 1-2 veckor... Är det batteriet som inte håller strömmen eller är det något i bilen som drar ström, kan man kolla det på något sätt? The One And Only "BMW" | |
| Har samme problem, og jeg har nytt batteri. | |
|
har du satt kondensator i bilen då I dont drive fast But i fly low |
|
|
Nej! Det sitter ingen kondensator i bilen... Och jag har kollat slutsteget och det drar ingen ström. Kan det kanske vara larmet??? The One And Only "BMW" |
|
|
jaaaaa..de kan de..de gör mitt.. ///M3 |
|
|
batteriet bör underhåll-laddas var tredje vecka om bilen inte används (E34 M5), då skall det inte vara något problem, jepp, larmet dra ström - - när jag tittar på 'produktionsbladen' för M5touringar så ser jag att anmärkningsvärd många bilar som är fabriksutrustat med en CD-växlar också har ett extra-batteri, det kan vara en tillfällighet men ändå - urladdning av batteriet (förutsatt den är 'ok') efter 1>2 veckor tyder på att något är fel - |
|
| Ta loss pluskabeln och lägg en multimeter i serie mellan batteriet och kabeln och mät fall de går ut någon ström. Gör de de så prova koppla från allt stereoskit till att börja med och mät igen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.