|
|
|
|---|---|
|
E de någon som har bra tips om fjädrar till en 3.2. Har tänkt runt 50/20 Någon som vet va k.a.w satsen kostar. vem kan leva utan M | |
|
Kan rekomendera H&R 40/10 finns på www.forza.se |
|
|
Verkar som att oavsett hör lågt man sänker bilen så ska diffen mellan fram o bak vara 30mm några invändningar?.... *snider vilka tillverkare finns det på 50/20 sänkningar? Herr Ober, ein Autobahn bitte! |
|
|
Har hört att mh-gtr skall ha 50/20 K:A:W Men har inte pratat me dom än. vem kan leva utan M |
|
|
Har personligen inte sett några 50/20 sattser till 3,2orna men å andra sidan så var det ett par år sedan jag kollade vad som fanns till min M3:a. en 50mm sänkning är i regel mer en vad stötdämparen klarar av så det är inget å rekomendera. |
|
|
Fick svar från Mh-gtr. Dom har en 50/15-20 sänkning för 2850kr vem kan leva utan M |
|
|
Varför vill man ändra på bilens lutning vid sänkning ? Jag tycker det borde vara samma sänkning fram som bak eller ska M3an "luta framåt" för att det ska se sportigt ut ? |
|
|
snider: Vet du om dom har nån sänkning till 3.0:an också? ///M3 |
|
|
Tabasco; De flesta satser skiljer 30mm mellan fram o bak vem kan leva utan M |
|
|
M3_LOVER Jo de ska finns till 3.0 med Gå in på www.mh-gtr.com Så finns telnr o mailadd vem kan leva utan M |
|
|
*Tabasco Man måste korrigerar missfoster lutning som M-GMBH har totalmisslyckats med från fabrik... Redig frontspoiler men typ 20cm ovanför marken ser ut som en jeep orginal... Där av 50/20, 50/15 eller 40/20 Herr Ober, ein Autobahn bitte! |
|
|
*Tabasco Man måste korrigerar missfoster lutning som M-GMBH har totalmisslyckats med från fabrik... Redig frontspoiler men typ 20cm ovanför marken ser ut som en jeep orginal... Där av 50/20, 50/15 eller 40/10 Herr Ober, ein Autobahn bitte! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.