|
|
|
|---|---|
523i_96 |
Hej! Jag har letat framstolar till min e28 en längre tid nu. Finns det inga m535:or på skrotar eller dyl? Jag vill hitta ett par beige framstolar i tyg men ger snart upp. Vet någon vart jag kan hitta ett par stolar? Det trevligaste hade ju varit en komplett sportskinn-inredning. Snälla hjälp!!! Mvh: Magnus |
|
Hejsan... Vill bara säga att du inte är helt ensam, letar oxå men det verkar vara dött. Finns ju bara massor av blåa o dessa är ju inte alls snygga. Den beiga inredningen är klart snyggare.... MVH Erik |
|
Paap Reeder |
Hej! Bara att ta ur stolarna. Ta av klädseln och lämna bitarna till en bilsadelmakare så syr han upp exakt det du vill ha. Mina sidor i läder gick på ca 1500:- per stol. MVH /// Paap R |
|
hade en m535 me beigetyg på sportstolar. tänkte klä om mina trasiga sidor på sätena med svart skinn. /Steffee |
|
523i_96 |
Hej igen! Tyvärr är mina säten uppslitna överallt i tyget. Alltså inte bara sidostöden. Då hade det varit löst för länge sedan med lite beige skinn. Det gäller att hitta rätt tyg i sådana fall. Problemet med denna färg (perlbeige 0170) är att den går i grönt. Det är verkar väldigt svårt att hitta ett velour-tyg på löpmeter som liknar detta fiskbensmönstrade tyg i både färg och struktur. Färdigsytt originaltyg på BMW kostar 6000 kr till bägge framstolarna. Löpmeter kan endast köpas på 20m/rulle då kostar det 14000 kr. Dessa två alternativ är svåra att motivera med hänsyn till plånboken. Mvh: Magnus |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.