|
|
|
|---|---|
|
Har inte fått min instruktionsbok än , vet att oljenivån i motorn ska va 6.5 L ! Oljestickan är inte max eller min markerad , utan ser ut som att den är uppdelad i en särskild sektion där nivån ska ligga mellan !! Ska den ligga där i mellan ? Någon som vet hur mycket det skiljer från min till max i olje mängd ? Ska nämligen hälla i 5 dl Omega 909 i motorn , tänkte så man inte får för mycket olja i motorn bara .... Tack för ett bra forum ... Mvh Fd Audi S4 biturbo ägare // Det sista som försvinner är hoppet .. Ha det bra | |
|
Skall vara ca 1L mellan markeringarna!! "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
|
Häll inte i allt i såna fall, pröva med hälften och se hur mycket det stiger först. Men 0,5L borde ju inte kunna nå upp för högt... Mvh |
|
|
Ja ska prova det .... 5 dl hit eller dit lär inte spela någon större roll .... Är olja till ungefär i mitten i dagsläget på stickan . Mvh E // Det sista som försvinner är hoppet .. Ha det bra |
|
nida3 |
Mr X: Glöm inte blanda det 50/50 med olja... ifall du har litersförpackningen... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.