|
|
|
|---|---|
|
Hur mycket (eller lite) värderar ni en Bmw 325 87:a till? 2-dörrars Nya vinterdäck Sommardäck på 15" alu (bra) Bes månaden ut Är i behov av nya bromsar runt om & ev. lack (finns rost,men inga hål vad jag såg) Motorn tickar väldigt lite när den är kall... 28000mil enligt mätaren Vad kan man ge för en sådan? Eller vad kan man få,om den är nybes men ändå ett objekt? | |
Linkannr2 |
Jag skulle tippa på ca 15k |
|
Ok....hm....vågar jag berätta vad som begärs?? Hur mycket är bara drivlinan värt i en 325?? Även om man skulle behöva göra lite service på motorn? om du tippar på 15......då är jag på väg att göra ett riktigt fynd på lördag! Jag har ju sett en del 325:or till salu,men dom har varit så pedantskötta & därför för dyra (enligt mej) Denna bil är ej pedantskött d.v.s är lite sliten,men inte färdig för skrotning ännu.....:) |
|
|
fattar inte vaför folk undrar priser hitådit på tusenkronorsbilar!? om den kostar 9, 10 eller 11,5 tusen, eller kanske 13, vad spelar det för roll? Det är ju det enskilda exet som är relevant när det är så gamla bilar. mvh |
|
|
pistolas: För att detta är ett forum... --- Min E30: Länk |
|
-BeeMWe- |
Infinity_74: Du pallade inte med 4a under huven? :) |
|
Tror på ett värde kring 6.000 - 8.000 kronor. Obesiktigad under 5.000.- Mr C |
|
Linkannr2 |
Ja berätta nu hur mycket du får ge får den då?Jag tror du att du kan tjäna en slant på den,nya bromsar runt om är ju inte så speciellt dyrt,sen gör du själv en liten sevice på den å byter olja,oljefilter,tändstift.Sen så besiktar du den.Allt det dära kanske kostar ca 3-3,5k men jag slår vad om att du säkert skulle kunna sälja den för 15k för det finns så många kåta 18åringar som betalar det för dom(inget illa menat om 18åringar) |
|
-BeeMWe-,nja,4-an var lite slö om man säger så....:) Har köpt 325:an i telefon idag med 99% säkerhet...ytrost finns i dörrar,trösklar & en skärmkant...jag gav 3000kr..(?) Pistolas: finns det nån gräns här på forumet som man måste uppnå om man ska fråga värde eller vaddå???? & om jag ska köpa en bil som enligt dej är "tusenkronorsbilar" så gör ju faktiskt 1 eller 2000kr ganska mycket??..om inte annat så har man ju lite pengar att fixa bilen med för då kanske "tusenkronorsbil" blir en för 10000.... Mvh |
|
|
Äntligen "RÄTT pris" på en E30 325 i stället för dom fantasi priser på 35-45-55 som begärs för sena 80talare... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Ja,för 3000kr ska man väl inte vara för petig.....:) Får se om det blir bara bes & försäljning eller en busbil....har haft sådana planer ett tag,men vill helst ha en 325:a som grund... |
|
|
Då var affären klar! Körde nyss hem "pärlan". Avgassystem är nytt Nya vinterdäck Kammen & vipparmar bytta för 4000mil sedan. Visst finns det att fixa på bilen,men jag är nöjd än sålänge...:) |
|
-BeeMWe- |
Gediget :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.