|
|
|
|---|---|
Maha |
Tja! Är det nån här som har en 318 ti -1997 som kan kommentera den! har kollat på en men är väldigt osäker.... det är en -97:a som gått ca 9500 mil, den har AC, fjärrlås, elhisar... full s-bok. svart lack och röd klädsel. Affären vill ha 90 000!!! vinterdäcken är splitternya och det finns urusla sommardäck... dock UTAN fälgar!!!! vad ska man bjuda för en sån? Mvh //Martin |
|
en jag känner har en vinröd 96:a, med ljust helskinn, "helsoltak" 10000 mil, den är jäkligt pigg å go för att vara en 318. iofs är det väl 140hk, mest imponerande är nog bottenvridet. han importerade, så jag kan inte ge något prisuppgift. BmW - enjoy! |
|
Maha |
Tack! vet du om det är 140 hk på -97 an? vilken bil jämförde du bottendraget mot? |
|
97:an har 140 hk, kolla modellguiden här på siten för info om olika modeller. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
ja, bottenvridet, är väl jämfört med andra 4:or alls. fast, mina sexor har inte en suck. fast det skiljer en HEL del i skick iofs BmW - enjoy! |
|
Kowalski |
Hej tycker det spontant låter mycket...borde kunna få en riktigt fin 6-cylindrig 323ti för de pengarna. Jag gav 80' för min fullservade 328 4D i somras, visserligen gått 13kmil men ändå. Hade inte gett mer än 70 för compacten. Mvh /Kristoffer BMWCS # 4918 BMWCS SYD |
|
Alla compacter E36 318ti har 140 hk. Inte en krona över 75.000 ska du ge. Att det inte finns fälgar till sommardäcken gör ju att du skall backa ur. |
|
|
tyckte iaf compacten var väldigt trevlig och, ja, faktiskt rymlig innuti om man ser till yttre storleken BmW - enjoy! |
|
|
Jag har en 95,a mycket pigg och trevlig bil ! // Jeppe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.