|
|
|
|---|---|
David E 30 |
Frågan har dykt upp ett antal gånger... De påstår ju att man skall få minnst 10 Hk extra? Det är ju nästan lika mycket extra som en trim-kam ger ! Det låter mysko. Är det värt att satsa på? Isånna fall vilken firma har bästa,eller säljer alla firmor samma sort? Vad blir det för skillnad? Kommer 325:an att göra 100 på 2:an? Mycket tacksam för BRA svar på frågorna! |
|
tjena har precis beställt en chip... så fort jag testat kan jag höra av mig till dig. Bmw fanatiker |
|
Patte |
Jag har en 320i - 84 kaross och en 325i -88 motor som har gått ca 11867mil och jag har ett motornord chip i den som ska ge ca: 13HK och jag har en kompis som har en 325i -89 som jag knäcker 0-100km/h men vi har även bytt bil och även fast jag kör hans bil så kör min ifrån han.. men ärligt talat tycker jag "gammla" karossen 84-87 var snyggare än 88-91 nån som instämmer? Det man inte vet mår man inte dåligt av.. |
|
jag håller inte med 88-91 är snyggare än 84-87... det är ju självklart... :=) Bmw fanatiker |
|
|
Jag har en 325:a -88 som är chippad. Varvstoppet är upp flyttat på min till 6800 varv. Enligt hastighets mätaren gör den ca: 103 km/h på två:an. (3,73:1 utväxling i bakaxel klumpen och 17":are) Jag har ett sådant chipp att sälja om någon är intreserad? E-mail: bonje_larsson@yahoo.com /Bonje |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.