|
|
|
|---|---|
|
Ngn här som vet t.ex. var de finns monterade som standard? Typ personbilar, små lastbilar lr? Mvh. B | |
|
Om jag inte har helt å helvete fel så vill jag nog minnas att saab har t25:an på 9-3:an va (den gamla modellen)? JAg kan inte lova detta, är bara vad jag har hört! Mvh //Uffe |
|
|
mm har åxå för mej att t25 sitter på nån saab.. köpte 2 nya såna för 3500kr för 3-4år sen... men Blue här ovan frågar ju om gt25, själv vet ja inte om det är ett annat agg?? going 2 fast.. expect nothing less.. |
|
|
Hej. Jo GT25 är ju den kullagrade varianten. Söker den... Vet inte så mkt om T25:an Är det inte den som sitter i Albina B7? |
|
|
T25 sitter i Saab 9000 2.3liters Turbo. kan sitta i andra modeller också. E28 M535i TwinTurbo |
|
|
T25 sitter i Nissan 200sx S13. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Sorry! Såg inte att du skrev GT... //Ticco www.ticco.com |
|
bmwracing |
Sitter bla i BMW 530/730 99- MB C250/E250-290 96- även i sprinter 2,9 95- VW LT 2,8TDI med flera... |
|
"bmwracing" -Antar nu att du menar Garrett GT25:orna... Isf. Tack för hjälpen.... Fn. Om du vill utveckla det där "m fl" till fler modeller så får du gärna :) Mvh. B |
|
bmwracing |
Jo Garrett Gt25 menar jag. Ford focus 2,0 -02 nånting har visst oxå Gt25 och Iveco light truck eller vad den nu hette... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.