|
|
|
|---|---|
|
När jag vrider på tändningen så lyser det med gul färg "eml" på instrumentpanelen. Är det någon som vet vad det betyder? Är det någon som har en instuktionsbok liggande till en 528i-99 så köper jag den gärna, eller om ni har ngt tips var man kan komma över en. | |
|
Använd gärna sökfunktionen Länk , här är svaret: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Fast den skall tändas vid tändningspåslagning och sedan slockna (så att man ser att lampan fungerar). Om den däremot inte slocknar efter några sekunder eller tänds under gång, är det något fel i elektroniken. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Ang. instruktionsbok till din bil, hör med din BMW-handlare, de borde kunna ordna en åt dig tycker jag. Såg i en annan tråd att du köpt bilen hos Lunds Bil i Varberg som ju är auktoriserad BMW-återförsäljare (Z3:an är köpt där och vi servar den alltid där, de är mycket bra att ha att göra med), borde du inte fått med en instruktionsbok då? /Masten "En BMW går aldrig sönder - den kan bara tillfälligt upphöra att fungera" |
|
fjamsetramsa |
Köpte instruktions bok på förenade bil i Malmö...ny...100kr |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.