|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Hej Tänkte hör av Ni tycker om vårt upplägg inför 2004. Vi tänkte nämligen låta konkörningen utgår, och enbart kör 402m. Detta för att vi upplever det största intresset där. Vilket kommer leda till att alla kommer kunna för köra mycket mer 402m. Anmälan sker liksom tidigare 07.00 på Rörbers flygfält. I år sker även ett lunchuppehåll mellan 12.00 – 13.00. Anmälningsavgift 250:- för bil som deltar i körning inkl förare. För den som endast vill köra in bilen på området är avgiften 150:- inkl förare. Återkommer med mer info senare, det är ju ett tag kvar ännu :( Mvh Jörgen |
| Tja du känner väl oss Jörgen, vi kommer oavsett om det ska sladdas rakt fram eller med hjälp av markeringar (koner) | |
|
Nämen hallå Jörgen!!! Nu när man äntligen har köpt en m3a, då tar ni bårt konkörningen!!!! :) Jag vill ha kvar konkörningen!!! Mwh Rickard W |
|
|
Vill oxo svänga:) fast jag kommer i vilket fall. mvh/trucker Länk Länk NY |
|
|
Då räkna med mig då =) Till Gävleträff 2004............ Jag kör ändå inte konkörning eller 402m......... Bara tycker om att titta på bilarna fota och filma........ 2003 gävleträff video hittar ni på min server: ftp://130.243.56.209 Anvädarnamn:bmw Lösernord:bmw |
|
|
Vill inte verka elak, men nu finns det ännu mindre anledning för mig att åka dit... :( "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Sörpan, du är inte elak, grejen är ju att jag skriver här för att få synpunkter. För mig som sitter i ett tält och rabblar tider och namn och bil modeller , hk , etc kvittar det ju, men samtidigt för jag också höra. Jag har bar fått köra x gånger... etc etc... mvh Jörgen |
|
Hej Jörgen.... Jag har en liten fråga till dig??? Skulle det vara möjligt att kunna fixa till en liten plats vid bannan där man kunde vara i fred och filma.... alltså bara de som håller på att filma kan vara där. Dett var väldigt svårt att filma till ex: 402 mts eftersom det fanns folk överall som hela tiden gick förvi så fort man hade hittad en bra ställe att bara på och filma och kanske man behövde äta gå på toa då hade platsen förvunnit när man var tillbaks och det var inte lätt att hitta annan...... Kanske går det inte men jag tycker att det skulle finna mer folk som skulle vara intresera att filma om man hade en bra lösning på detta.... M.V.H Mauricio..... |
|
| Kurvor e bra mycke roligare även om man åker blysläde :-) | |
Mr Hamann |
I´ll be there! // Mr Hamann |
|
Nej! Konkörningen måste var kvar! Mycket roligare än rattlås körning! Går det inte att dela upp det på två dagar, ena dagen rattlås körning och nästa dag konkörning? Fast det är ju klart mycket mer jobb för er, och ni sliter tillräkligt med denna träff ändå! Jag kommer som vanligt och hoppas slippa behöva åka till Arlanda denna gång mitt på dagen!:-) Mvh Abbe Länk |
|
| Behåll konkörningen. Det är utmärkt som det är. | |
|
Jag har inte besökt träffen tidigare, men jag har funderat att försöka ta mig dit nu. Men om det inte blir konkörning och enbart 402m så vet jag inte om det känns lika lockande. Jag tycker det anordnas 402 meters race så det räcker och blir över redan. /Anton |
|
|
Det är ju konkörningen som är kul och titta på. Blir en ganska så meninglös träff om den tas bort. __ bmw323.cbj.net |
|
Grusse |
För oss som inte har tillräckligt med pulver i motorn tycker jag att det är ganska meningslöst att vara med på 402m, man har ju ändå inget att hämta där. Så självklart ska konkörningen vara kvar, brukar vara för den som vi åker dit. |
|
Håller med Grusse! |
|
|
Ett klart samband kan man ju se. Alla som har M3 E30 vill ha konkörningen kvar. =) Undrar varför. Hehe... Men jag vill också ha konkörningen kvar. Även om jag ändå garanterat dyker upp i vilket fall som helst. Men jag hoppas att ingen brakar in i mätutrustningen i år. *asg* MVH Morgan. Länk |
|
|
Jag åkte inte dit förra året (ekonomi) men har planer på att göra det i år! Men jag kommer inte om ni skär ner på det roliga! Svängar är det som intreserar och då lägger jag hellre pengarna på att åka på nån SC:s Träff istället! 402m är roligt en gång om man inte ska trimma djävulen ur bilen sen! Näe behåll allt konbanan! __ Länk |
|
![]() 2.226 530d G31
Nu finns datum för träffen :) Samt att Ni kan föranmäla Er. Länk Ang Konköningen, så ser jag fram emot alla synpunkter. Jag kan ju nämna att vi hade en fråga ang en eller två dagars träff för något årsedan, alla (88%) ville ha två dagars träff, men det vara bara 30-40st som dök upp på söndagen. Ha det gött BMW boys |
|
Tjene Jörgen, jag kommer ihåg att det var dåligt med folk den andra dagen då det var två dagars träff, men tror du inte att det blir mer folk eller rättar jämnar med folk om det blir konkörning och 0-402m fördelad på två olika dagar? Mvh Abbe Länk |
|
|
Tycker Abbes förslag låter bra ,tex konkörning dag1 ,0-402dag2. mvh/trucker Länk Länk NY |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.