|
|
|
|---|---|
| Nu har jag tröttnat på dessa mesiga handjagade påläggare. Efter halva bilen är man beredd att ge upp. Var köper jag en bra påläggare. Proffsprodukt sökes. | |
| Det räcker om den klarar två liter kem. Behöver alltså ej vara tryckluftsdriven. Jag vill ha: pumpa och tryck. | |
|
Själv har jag köpt en tryckspruta från biltema. Kostar ca 50kr!! Volym: ca 1,5 liter Pumpfunktion Länk Fungerar mycket bra med både avfettning eller biltvättmedel och vatten. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Johan B. Jag har avverkat ett antal liknande, dock ej denna. Problemet med dessa billiga varianter är att munstycket är så dåligt. Eller också är inte pumanordningen,packningarna avsedda för avfettning. Men visst, för 50 spänn kan jag testa denna. Söker i alla fall dyrare grejor. Upp till 500 spänn. | |
|
Player: Finns en butik i Bromma som ligger på Gårdsfogdevägen nr:XX som har bra bil saker som du söker, köpte min spruta där efter tips av Asken. Den som jag köpte kostade ca:200kr och har fungerat tillfredsställande. Asken: Har du koll på vad butiken heter? |
|
|
Länk Det som inte finns där är inte värt att äga inom bilvårdsprylar. Akta ett oplanerat besök kan bli riktigt dyrt:) Asken |
|
| Tack för alla svar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.