|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Wendtan Vad jag menar är att det är lättare att göra detta med en motorstark bil, dvs svårare med en motorsvagare. Alltså det är en större utmaning att göra detta med en svagare bil, man kanske inte får exakt samma precision men det är en större bedrift och utmaning. Jag håller med Magnus M |
|
| Imorgon bitti bär det iväg till bilmässan i detroit så ha det bra alla bmw ägare nu hörs vi inte förän om 11 dagar | |
|
Det där ser ju ut precis som när jag styr min 16 år gamla 730 genom rondellerna med gaspedalen i en 100 knyck. (not) :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Arguing on the internet is like Special Olympics - Even if You win You´re still RETARDED ! |
|
|
Skulle bara informera er om att i morgon bär det iväg till bilmässan i detroit, Vi hörs om 11 dagar Ha det bra alla BMW ägare. Disskutionen får fortsätta då |
|
| Ni får ha det så bra, imorgon sticker jag till bilmässan i detroit vi hörs om 11 dagar | |
|
helt klart snyggt utförda ställ...det ser lätt ut men jag tror inte att det är särkskilt lätt...klart att jag har sladdat en hel del nu när det är lite snö ute men att hålla så fin balans så länge är utanför mina gränser :) BMW, Bayerische Motoren Werke |
|
|
Visst har man gått på massor av ställ. Det är också den anledningen att jag inte vill ha framhjulsdrift på nån bil. Men att gå på ett så välbalanserat ställ, så pass långt. Är det inte så otroligt många som gör om. Ställ brukar oftast se mer "tattiga" ut än det där. Men men, det är ju lättare med mer effekt. Men det är ändå imponerande tycker jag i alla fall. MVH Morgan. Länk |
|
|
Här har ni drifting där den här hemma. På avsedd motorbana! Mycket riktiga bilar och en del substitut, bland annat Opel och Alfa. Länk Pluspoäng för E30´n med skidor på takräcket!! =) /Anton |
|
|
Skitbra film! sånna vill jag ha fler av!!!!! Någon som kan förklara i detalj hur man gör för att lyckas med sånna snygga ställ!? Har en bra Japansk film om drifting där en raceförare går igenom hur man gör, men på Japanska! Så någon här kanske vill förklara på Svenska! I den Japanska filmen drar han i bland i handbromsen när han går in i kurvorna och styr sen med gasen, är det så man gör eller kan man motorbromsa upp bilen i ställ och sen slänga ut baken lite till med motorkraft? Man vill ju inte gärna sätta bilen i något räcke! Så kör jag framhjulsdrivet när jag inte kör BMW så det går ju inte att öva på vintern heller. Någon som har en aning om hur mycket bakdäck det käkas av att drifta??? /Richard P.S. Glöm inte att jag vill ha fler drift filmer! D.S. By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.