|
|
|
|---|---|
|
Passerade Bentley/Lambo-handlaren i Sthlm igår och jösses va snygg den är ! Att den var snygg visste man ju efter att ha sett bilder men den svarta som står där är ju så läcker så man överväger att sälja lägenheten och köpa en sån och bo i istället ;) Fast tjejen köpte inte den idén tyvärr =) Murcéliagon som stod bredvid såg ju ut som en blåval i jämförelse, fast jag kan tänka mig att jag skulle ha en annan uppfattning om jag fått testa bilarna... Tyvärr verkar det som de sålt Bentley GT'n dem haft tidigare, hade hoppats få ta en titt på den också. Är det bara jag eller är Lambo på väg att köra om Ferrari när det gäller design ? Enzo'n är förvisso bra mycket snyggare i verkligheten än på bild men varken den eller den nya 612'an är ju snyggare än dess föregångare, tycker jag iaf... | |
|
Galardon är snygg men vi få hoppas att det inte blir mer Audifierad design i bilen .... de borde u kunna få ett litet eget designspråk även interiörmässigt, lite mer rått tack ... |
|
Dragan525 |
Lamborghini`s har brutala linjer på sina karosser, helt enkelt vackert för våra ögon!!..spec dem nyare.. Mvh Dragan BMW 4 LIFE AND AFTER LIFE Vill ha en sån där emmfämma! |
| CoolBlue... -- Ja det är nog det enda negativa jag kan hitta med den bilen, att den har lånat Audi-instrument... och dörrarna om man nu ska va kräsen =) | |
|
Gallardon är inte bara snygg, det är en Lamborghini som man faktiskt kan använda också... Men audi detaljerna i innredningen (motorn är inget att klaga på) & dom tråkiga dörrarna sänker den lite, MKT LITE... |
|
|
Var förbi i helgen och kollade in den igen ... hmmm .. inte alls dum. Kommentarna från flickvännen var: "Den ser ut som ett par solglasögon från sidan .. " samt ".. men vad ska man ha den till?" Den andra frågan var lättsvarad "Inget praktiskt, bara åka runt i". Solglasögonskommentaren är faktiskt en intressant iaktagelse ;) |
|
|
Någon annan har liknat dem vid världens dyraste dörrstopp, men personligen tycker jag de verkar vara fantastiska bilar. Clarkson i topgear var inte eld och lågor även om han var imponerad. Han summerade testet med att den var bättre än en ferrari 360, men att det den föll på var att den inte var en Ferrari.. En svart Gallardo eller kanske till och med en silver.. Hmm, Inga dåliga solglasögon alls :) M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
| Köra om Ferrari i design? Det gjorde dom redan när Countachen släpptes, i mitt tycke den vackraste bilen världen skådat. | |
|
BoogieElvis: Håller med dig till 110 % Countach är den ultimata bilen... |
|
|
Är det bara jag som inte alls är så förtjust i Lamborghini? Jag väljer Ferrari alla gånger :D --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
V12 LeMans |
Blev imponerad , när jag läste i senaste Automotor&sport nu i kväll , att man sålt 6 st nya Lambos i Sverige förra året . Fick man önska , så skulle jag nog beställa en 2wd Gallardo med så lite extrautrustning som möjligt. :) |
| Countachen är ju bara "lagom" vulgo :) Synd på DKV inrednignsprylarna. En sådan bil förtjänar faktiskt bättre! | |
|
Lamborghini har mycket mer klass än ferrari i mina ögon. En ferrari ser man några gånger i veckan under de varma sommarveckorna. En Lamborghini ser man kanske en gång om året med lite tur. Sen som jag förstått det så har ferrari inte alls så täta service intervall som lambo. Min dröm lambo är absolut Diablon, Vulgär och fruktat snabb! BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
| Senaste nummret av ams. Tider på nurnburgring: M3 CSL 7min,50sek. Lamborghini Gallardo 7min,52sek. | |
| Det finns en Diablo här i samhället, en mycket(!) vacker syn! =) | |
|
V12 Lemans: vänta i december stod det att dem sålde 17... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.