|
|
|
|---|---|
|
Vad skall man ha för kabel till en CD-växlare som ingår i proffessionalsystemet i en e36. Har en liten svart låda i bagageutrymmet med en rund kontakt med 6hål i. Köpte en cd-växlare och den har en rund med 12stift. Passar inte bra. Enligt ETk:n så är det rätt artikelnummer på växlaren så det är rätt tror jag. Skall cd-växlaren direkt in i den med 6hål eller skall den någon annanstans först? En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! | |
|
Är det inte nån som har detta system och kan vara snäll att kolla på sin bil? En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
Snälla nån som har proffesionallsystemet eller nån som vet... Ligger bara en cd-växlare hemma nu och skräpar, man vill ju koppla in den! En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
Vi har tydligen samma problem. Jag har en E46 med navi och behöver hjälp med resdess nr till cd växlar kabeln. BMW kan inte hjälpa? och säljer endast hela satser med cd växlare. |
|
|
Ja jag vet. Ingen på BMW verkar kunna nåt om sina egna stereosystem. Dåligt tycker jag. Och inte evrkar det vara nån här på forumet heller som kan nånting om detta :( En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.