|
|
|
|---|---|
Scheckheft |
Hej Någon som vet färgkoden till individualfärgen scarabäus? Tacksam för svar Mvh Scheckheft ___ Länk |
|
En bra bit ner på den här sidan Länk under "EFFEKTLACKE" finns något som heter "Scarabaeus-Perleffekt" och heter FB00104. Det är det närmsta jag kommit :-) // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
Eller så kan du ju maila den här nissen Länk och helt enkelt be om färgkoden :-) // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
Hittade en sida med fler färger än jag visste fanns :-) Länk men ingen scarabaeus :-( // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
Den heter R41785.8. Ganska konstig beteckning, de flesta lackerna har ju tre siffror, men förutom denna så heter ett fåtal typ FQ-95-4472. Jag hittade det i senaste Individual-broschyren. Är det en sådan på gång, eller varför undrar du? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
Scheckheft |
Hej Tack för alla svar! Precis som du säger Erikw har de flesta färger tre siffror, även Nachtblau som är en annan individualfärg. Jag återkommer med varför jag är i behov av färgkoden. Mvh Scheckheft ___ Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.