AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
438

Front leppe

Jeg lurte på om dere har bilde av en fin leppe dere mener passer til en e36 M3?
jeg vurderer Länk
men skulle gjerne hatt noe som bygger enda mer ned i bakken, eventuellt en som jeg setter på under denne?
Visa användare
758
bilfreak
Z3 Coupé
Tjena!

om du ska ha en spoiler som bygger på mer neråt än den som var på bilden så får du nog satsa på att dra den på en trailer eller liknande till ställena du ska på!

För med den spoiler så blir den LÅÅÅG

Mvh

Länk
hmm.. den leppa bygger ikke så mye ned
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Precis som bilfreak säger så blir din front väldigt låg med den läppen monterad. Jag förutsätter då att du har din bil sänkt. Denna läpp har jag själv haft monterad och den gör bilen väldigt selektiv när d gäller vägar. Du kommer definitivt inte fram överallt med denna läpp. Opraktiskt men jävligt snyggt.

Kan fixa en sådan här läpp till dig till ett bra pris. Maila mig för mer info och pris.

Mvh Jimmy
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Komplettering...

Just den läppen du länkar till, är ju anpassad för M3 spoilern och den bygger 5-6cm.

Läppen till en standardfrontspoiler bygger ca 8cm.

Själv hade jag en maxsänkt 325:a med standardspoilern. Och på den monterade jag läppen som byggde 8cm. Min markfrigång fram blev då 6cm, vilket va extremt nsyggt men som tidigare sagt grymt opraktiskt. Ska oxå tillägga att jag körde sönder två läppar på ett år...:-)

Mvh Jimmy
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.