|
|
|
|---|---|
Alpinmpower |
Hej jag en en ung kille som snart ska börja ta körkort.. jag har jobbat ihop regält med pengar och är nu på jakt efter min förstabil nån som har ett förslag? obs.. har redan kört 325 e30 så ja söker lite mer upplevelse.. men inte för dyrt har 55.000 |
|
Länk Mvh |
|
|
Tjena Alpinmpower! Skulle jag vara du skulle jag titta på en 318is med e36-karossen! Fina bilar, lämplig första bil kanske(?) och inte alltför dyr i drift! //Svebba BMW Z Power |
|
|
55000..mm..de e en sån där prisklass där man får många fina bilar.sen e de ett ganska stort gap upp till nästa nivå på bilar om du förstår... Som svebbe skrev..en 318:a E36 är en bra första bil...billig och går inte som ett svin heller..för ja förmodar att du lär köra ganska hårt...annars finns de ju 320 E36..eller om du vill åka bekvämt...520-535 E34..men de drar ju bränsle..så de lär kosta en del när du kommer köra mycket... ///M3 |
|
| Spara lite mer och köp en e34 540i. V8:a, jiha! :D | |
|
Här kommer en lätt-trimmad! Länk |
|
| Satsa på E36 325 med Vanos, visst den drar mer soppa än 318is och 320 men alla bilar dricker mycket när man är 18år och pressar ofta. | |
|
Hm...såg att du e 14 bast....E det inte bättre att smacka in pengarna på nåt konto eller investera de o få en bra avkastning till 18:års dagen o då(om 4 år) köpa en nyare o bättre bil!Vem vet din 55000 kanske har blivit 80000då,o dessutom kan du ju spara mer pengar...Det skulle ja gjort om ja vore dig...Du lär få en M3 3.2 -98 för ca 100" om 4 år om inte billigare..... "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.